A Siemens fejlesztéseiben a fogyasztók igényeihez igazodik
A fogyasztók határozottan kifejezték, nagyobb beleszólást akarnak abba, hogy miért fizetnek és miért nem, egyes szolgáltatásoknál pedig kedvezményre tartanak igényt. Kicsi a fogyasztók operátorokhoz való kötődése. A megkérdezettek 75%-a váltana szolgáltatót, ha biztos lenne abban, hogy az új jobb szolgáltatásokat nyújt, mint a jelenlegi. A 25 év alattiak (őket nevezik Generation@-nak) olyan szolgáltatásokat részesítenek előnyben, amelynél minél több lehetőség adódik a szórakozási szolgáltatások (játékok, zenék és videók letöltése) igénybevételére. A fogyasztók jelentős része már értelmezni tudja a szolgáltatók tarifatáblázatait, és ugyanolyan minőségű szolgáltatásokat feltételezve az olcsóbb operátor mellett fog dönteni.
Összegezve a felmérés megállapításait: a fogyasztók új szolgáltatásokat akarnak, most akarják azokat, és hajlandóak fizetni is érte. Elfogadják a reklámokat, de csak akkor, ha az csökkenti a költségeket, de azt is tudniuk kell a reklámozóknak, hogy a modern fogyasztó, mivel van választék, nagyon válogatós.
Kapcsolódó cikkek
- 77 ezerrel több mobil-előfizető júniusban
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- Siemens: biometrikus infrastruktúra Svájcban, GSM hálózatbővítés Maliban
- Csökkenéssel indult 2007 a hazai mobilpiacon
- 2006-ban 645 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- Öt technológia, amely megváltoztathatja életünket az elkövetkező öt évben
- A kommunikációs technológia megkönnyíti a füllentést
- A Nokia 4 milliárd mobil-előfizetővel számol 2010-ben
- Megöli a tévét az online video?