A RedCelsius átveszi a GM weboldalának üzemeltetését
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. április 3. 21:39
A General Motors bejelentette, hogy az e-kereskedelmi szoftvervállalat, a RedCelsius fogja a jövőben az autógyártó BuyPower weboldalát üzemeltetni. A GM weboldala az egyik leglátogatottabb az interneten, havonta körülbelül 1,2 millió érdeklődővel.
Az oldalt abból a célból hozták létre, hogy a GM kereskedők gyorsabban elérhessék lehetséges vásárlóikat, eladásaikhoz segítséget, információkat kapjanak, és egyeztessék kínálataikat. A BuyPower működésében Amerika szerte 6500, többek között Pontiac, Chevrolet, és Cadillac bemutatóterem érintett. A RedCelsius nyáron megújult formában szeretné bevezetni a BuyPowert. A nyártól a kereskedők immáron az egész világon nyomon követhetnék egyes típusok, és felszereltségi szintekkel legyártott autók mozgását, megkönnyítve ezzel a vásárlók igényeinek minnél előbbi kiszolgálását. A tervek szerint a gyors hálózatot használó vásárlók igényes grafikai megoldásokkal teletűzdelt információkhoz juthatnak, míg a hagyományos internet-hozzáféréssel rendelkezők gyorsan letölthető képeket kapnak. A megállapodás lehetővé teszi a GM számára, hogy maximálisan 10 százalékos részesedést vásároljon magának a RedCelsiusból.
Kapcsolódó cikkek
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- A YouTube megvételéről tárgyal a Google
- Folyamatos bővítések és újra meghívóküldés az iWiW-en
- Bővülő portfolió, új lehetőségek és szolgáltatások a T-Online-nál
- Több, mint 1 milliárd Ft az első három hónapban a Vaterán
- Háborgás az iWiW-közösségben
- 150 000 regisztrált felhasználó a Vatera.hu piactéren