Dotkom Klub a dotcom cégek válságáról

Kovács Attila, 2001. április 9. 22:23
Április 9-én rendezte idei első Dotkom Klub sajtórendezvényét a Dotkom Internet Consulting cég. A téma ezúttal az elmúlt időszakban nagy számban létrejött, tisztán internetes cégek válságának, a magyarországi helyzet különbözőségének az elemzése volt.
A házigazdák mellett a meghívott vitapartnerek (a Sunbooks, NetSurvey, MAVA stb. képviseletében) is elmondták tapasztalataikat, véleményüket. Néhány megállapítás a résztvevők részéről: mivel Magyarországon nem volt dotcom cégalapítási láz, kimaradunk az életképtelen cégek felszámolásából is, gond lehet viszont, hogy a korábban a tisztán internetes cégekért sok pénzt adó befektetők most világszerte látványosan kivonultak erről a területről; nehezebb helyzetbe kerülnek az újonnan alakuló tisztán internetes vállalkozások; viszont a hagyományos cégek a korábbinál kevesebb probléma mellett terjeszkedhetnek az online marketing és értékesítési csatornák felé; Magyarországon az 1,5-2 éves előre finanszírozást megvalósítani képes dotcom cégeknek van túlélési lehetősége; a nyugati világban az elmúlt hónapok dotcom válságának egyik oka, hogy túl sokan akartak befektetni az ilyen cégekbe.

A Dotkom Klub következő összejövetelére két hónap múlva kerül sor.

Kulcsszavak: trend dotcom dot-com

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30