Turizmus és az internet

, 2001. április 19. 12:35
Európában ma közel százmillió embernek van internet-hozzáférése, döntően azokban az országokban, amelyek hagyományos küldő partnernek számítanak idegenforgalmunkban. Az eddigi tapasztalatok és az előrejelzések alapján ez a szám évente duplázódik meg. Piackutatói felmérések alapján internethasználatban kiemelt szerepet kap az utazással kapcsolatos információk összegyűjtése, az ajánlatok áttekintése, kiválasztása, és ahol a feltételek adottak, az online vásárlás is.
Miként készül fel a hazai turisztikai szakma e rendkívül gyors ütemű változásra, hol tartunk ma, melyek a rövid és középtávú célok a szálláshelyfoglalás, az utazáshoz kapcsolódó szolgáltatások – programok, repülőjegy, autóbérlés, utasbiztosítás stb. – internetes megjelenítésében, annak marketingjében és az online vásárlás lehetővé tételében? E kérdésekkel foglalkozik az Online Marketing Ügynökség (www.oma.hu) május 2-án a Gundel étteremben megrendezendő Turizmus és az Internet c. konferencián.
Kulcsszavak: konferencia OMA

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30