Nők a neten minikonferencia
, 2001. május 14. 11:28
Az Online Marketing Ügynökség következő konferenciáját május 29-én rendezi a Gundel étteremben 9 órai kezdettel. A minikonferencia témája: milyen változásokat hozhat az internet használatban a női felhasználók számának és arányának növekedése.
A hazai internetezők 43%-a nő, s számuk dinamikusabban gyarapszik, mint a férfiaké, s ez világviszonylatban is kiemelkedő teljesítmény. A speciálisan női oldalak száma gyorsan emelkedik, s számos új internetes média próbálja a nőt a középpontba állítani Az internetes társadalom most kezdi igazán felfedezni, hogy más megközelítési módra, más módszerekre van szükség a női internetezők figyelmének felkeltésére és tartós lekötésére, amint az korábban a főként férfiakra alapozott internethasználatnál megszokott volt. Milyen változást hoz ez a hazai internetezési szokásokban? E kérdésekkel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség május 29-én rendezendő Nők a Neten című minikonferenciáján.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében