Új vezető az Avaya Magyarországnál, focivébéket szponzorál a világcég
, 2001. június 20. 15:37
Június elejétől az Avaya Magyarország kereskedelmi igazgatója Klemencz Mihály, aki ezt megelőzően az IBM Magyarország szolgáltatási üzletágának üzletfejlesztési igazgatója, előtte pedig a Unisys Magyarország szolgáltatási üzletágának igazgatója volt.
Az Avaya Magyarország Kft. június 20-i sajtótájékoztatóján, amelyen bemutatkozott az új igazgató, az is elhangzott, hogy az Avaya ún. Official Convergence Communication Provider minőségben fő technikai támogatóként (CRM, Eclipse, Unified Messaging stb. rendszerek szállításával) szponzorálja a következő három labdarúgó világbajnokságot (2002: férfi VB, 2003: női VB, 2006: férfi VB). Ezzel is bizonyítja azon törekvését, hogy a jövőben Európában és a Távol-Keleten is erős céggé akar válni. Mint ismeretes, jelenleg a cég árbevételének 65-70 %-a az USA-ban keletkezik, ám például Európában a 2000. évi 14%-os részesedést 3 év alatt 25%-ra akarják feltornászni.
Kapcsolódó cikkek
- Új kereskedelmi vezérigazgató-helyettes a Montana Zrt-nél
- Kinevezték Hernádi Józsefet a Sun ügyvezetőjének
- AMD negyedév: veszteség, növekvő forgalom
- Várakozás alatti Google-nyereség
- Az Ericsson továbbra is megbízható teljesítményről számol be
- IFS: Kiemelkedő licencbevétel-növekedés
- Új SLR érzékelő gyárat épít a Canon
- Új vezérigazgató az EDS élén
- Az Oracle megvásárolja a Bharosa vállalatot
- Az Accenture új szolgáltató központot nyitott Brno-ban