Sun: háromszor jobban nőtt a magyarországi leányvállalat
Hasonlóan számottevő a Sun hazai szolgáltatások üzletága: a szerződéses szerviz 50%-os, az ún. professional services és az oktatás együttesen számított bevétele pedig 123%-os növekedést regisztrálhatott. Jelenleg a Sun hazai bevételeinek mintegy 20%-át teszik ki a szolgáltatások
Magyarországon az új pénzügyi év fő céljai Szkurka János marketingigazgató szerint: változatlanul az IT-alkalmazások első számú hardverplatformja és a nagyvállalati szerverpiac elismert szereplője lenni; a hálózati, Java- és az e-kereskedelmi technológiák éllovasi pozícióját megtartani. Új fókuszterületek: Unix szerverszállítóból a cég hazánkban is el kíván mozdulni a platformszintű megoldások szállításának az irányába; tárolás, iPlanet, Java területeken erősítés, készül az ingyenes StarOffice programcsomag szintén ingyenes magyar változata.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Már a határidős indexeket is a Yahoo és a Sun húzza felfelé
- Új biztonsági funkciók a Solaris 10 Update 3-ban
- Az Avnet megvásárolta a vezető Sun disztribútort, az Access Distribution-t
- Sun bérszerverek az Interware Szerver Hotelben
- Változik a Sun partnerprogramja
- A Sun felvásárolta a jogosultságkezeléssel foglalkozó Neogent-et
- Sun Microsystems - 15 százalékkal nagyobb árbevétel