Symantec: negyedévi eredmény, új értékesítési program
A Symantec bejelentette továbbá világszerte elérhető vállalati és fogyasztói partnerprogramjának kibővítését is. Az új program célja az, hogy a vállalati partnereket a tapasztalt internetbiztonsági szakértelemmel rendelkező partnereket, az értéknövelt szolgáltatásokat nyújtó viszonteladókat és más értékesítőket olyan szakértelemmel és erőforrásokkal lássa el, amelyek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy a Symantec-megoldásokat használó ügyfeleik számára összetett biztonsági struktúrákat tervezzenek, alkalmazzanak és felügyeljenek.
A széles körű termékinformációk és a műszaki támogatás mellett a Symantec a vállalati partnerek számára költségtérítéses képzést nyújt, és annak eredményéről bizonyítványt ad a mai hálózatos környezet négy kritikus fontosságú műszaki területét, a vírusvédelmet és a tartalomkezelést, a tűzfalakat és a virtuális magánhálózati eljárásokat, a behatolásérzékelő rendszereket, valamint a sebezhetőség kezelését felölelő Symantec-megoldások alkalmazása terén.
Kapcsolódó cikkek
- AMD negyedév: veszteség, növekvő forgalom
- Várakozás alatti Google-nyereség
- Az Ericsson továbbra is megbízható teljesítményről számol be
- IFS: Kiemelkedő licencbevétel-növekedés
- A Symantec 200 millió USD költségcsökkentést tűzött ki célul
- A Symantec felvásárolja az Altiris-t
- A Symantec szilárd második üzleti negyedévet zárt
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Sven Schuldt a Symantec új regionális igazgatója
- A 2006-os pénzügyi évet szilárd negyedik negyedévvel zárja a Symantec