Dinamikus növekedési ütem a Kirowskinál
A Kirowski a 2000-es évet 17 emberrel kezdte, az idei esztendő közepére a létszám elérte a 80 főt. Az internetes generáció legjobbjai és sokéves tapasztalattal rendelkező senior szakemberek is csatlakoztak az időközben 1000 négyzetméteres új irodába költözött céghez tanácsadói, projektmenedzseri, fejlesztői, design- és kreatív területeken egyaránt.
A Kirowski fontosabb magyarországi projektjei 2001 első hat hónapjában: az Axelero vállalati weboldala (www.axelero.hu), a Coca-Cola vállalati weboldala (www.coca-cola.hu), promóciós (www.nyaribetuveto.hu) és eseménysite-jai (www.ccbh.hu, www.dhbp.hu), a Conoco vállalati weboldala (www.conoco.hu), az OTP Bank vállalati portáljának kis- és középvállalkozói szekciója (www.otpbank.hu/kkv) és Junior aloldalai (www.otpbank.hu/junior), a Renault új oldalai (http://alkotni.renault.hu, http://tervezz.renault.hu ), a vezető autósportál (www.vezess.hu), valamint több tucat sikeres és innovatív online kampány. A budapesti székhelyű cég nem csak helyi fejlesztésekre koncentrál: megrendelőinek internetes jelenlétet biztosít a kelet-közép-európai régió több országában is (pl. www.coca-cola.sk és www.coca-cola.cz).
Kapcsolódó cikkek
- AMD negyedév: veszteség, növekvő forgalom
- Várakozás alatti Google-nyereség
- Az Ericsson továbbra is megbízható teljesítményről számol be
- IFS: Kiemelkedő licencbevétel-növekedés
- Új SLR érzékelő gyárat épít a Canon
- Új vezérigazgató az EDS élén
- Az Oracle megvásárolja a Bharosa vállalatot
- Az Accenture új szolgáltató központot nyitott Brno-ban
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- A várt mértékben nőtt a Microsoft profitja