A Swisscom kártérítést fizet a mobilkapcsolat 10 órás szüneteléséért

MTI Sajtóadatbank, 2001. július 30. 08:10
A svájci Swisscom mintegy 30 millió svájci frankos kártérítést fizet ki ügyfeleinek azért a mobilhálózati hibáért, amely pénteken 10 órán keresztül blokkolta a cég mobilszolgáltatását.
A Swisscom közlése szerint az üzemszünetet - amely az eddigi leghosszabb volt a cég történetében - a lausanne-i számítógépes vezérlőközpontjában jelentkező szoftverhiba okozta. A cég ezért bejelentette, hogy kártérítésként a havi előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek nem számítanak fel díjat július 26-i és 27-i beszélgetéseikért, és SMS üzeneteikért, valamint az összes ügyfél ötfrankos jóváírást kap júliusi beszélgetéseiből.

A cég becslései szerint a pénteken déltől este fél tizenegyig tartó, a Swisscom 3,3 millió ügyfelének kényelmetlenséget okozó üzemszünet mintegy 30 millió svájci frankba kerül, s nyilvánvalóan kárt okozott a cég jó hírnevének is.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51