A T-Motion megelégelte az ingyenszolgáltatást

MTI Sajtóadatbank, 2001. augusztus 1. 09:39
A Deutsche Telekom mobilinternet-szolgáltató leányvállalata megelégelte az ingyenszolgáltatást: az iparág eddigi szokásával ellentétben augusztustól egyes tartalmakért pénzt kér a felhasználóktól.
Sok internetszolgáltató nagy fogyasztói kört szerzett tavaly ingyenes tartalom felkínálásával az ügyfelek mobiltelefonjára, de a telefondíjakból és a reklámozóktól nem sikerült elegendő bevételt szerezniük - ezt a hibát akarja elkerülni a T-Motion.

Japánban az NTT DoCoMo mobilszolgáltatója virágzó mobil internetüzletet épített ki fizetős tartalommal, de Európában a T-Motion lesz az első nagyobb szolgáltató, amely ezzel kísérletezik. - Az ingyenes tartalom nem üzleti vállalkozás. Ha komoly üzletet akarunk, akkor valódi értéket kell adnunk a felhasználóknak, de azt nem kaphatják ingyen. Az emberek hajlandók fizetni egyes tartalmakért; nem az újsághírekért, hanem az őket közvetlenül érintő dolgokért, a szerencsejátékokért vagy a sportfogadásért - mondta a T-Motion vezérigazgatója, Nikesh Arora a Financial Timesnak.

A T-Motion azt is ígéri, hogy a fizető WAP-szolgáltatások megbízhatóbbak is lesznek az ingyeneseknél. Portálján tőzsdézni is lehet majd, és a tartalomdíjakon kívül a tranzakciós díjakból is részesülni kíván, hogy három éven belül elérhesse a nullszaldót.

A Financial Times szerint újabban más, régóta bevezetett világszolgáltatók, köztük az amerikai Yahoo! és a brit MSN is vizsgálja, hogyan lehetne pénzt szerezni az ügyfelektől, anélkül, hogy azok lemondanának a szolgáltatásról.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01