Autó és internet
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. augusztus 21. 20:17
Az Online Marketing Ügynökség Üzlet az interneten konferenciasorozatának következő rendezvénye szeptember 13-án a Gundel Étteremben Autó és az Internet címmel kerül megrendezésre.
Amerikában az autók már közel 10 %-a online kerül eladásra, s néhány éven belül 30-40 %-kal számolnak. Európában az Opel és a Ford kezdte el a személygépkocsik interneten keresztül történő értékesítését. Hazánkban nyár végéig tartó akcióban a Reanult különített el egy 150 darabos készletet jelentős árkedvezménnyel és internetes értékesítésre. A kizárólagos importőrök némelyike már csökkenti viszonteladói számát és áttér a közvetlen értékesítésre. Az autós weboldalak közül a használtautó értékesítéssel foglalkozók a leginkább keresettek. Az alkatrész-értékesítésre cégösszefogással virtuális készleteket hoznak létre és így sokszorozzák meg az eladást. Mit hoz a jövő? E kérdésekkel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség az Üzlet az interneten konferenciasorozatának következő rendezvénye.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: mobil kényelem autóban és azon kívül
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- Autós merevlemezek extrém körülményekhez
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus