EPT: VoIP szolgáltatás, új vezér
A másik szolgáltatáselem a Kapsch Meridian (28 munkahelyes) call centerre és Siebel Ügyfélkapcsolati (CRM) szoftverre alapozott EPT Contact Center szolgáltatás, amelyet rövid idő alatt több mint 10 ügyfél számára nyújtottak. A cégtevékenység harmadik pillére a liberalizált piacon átfogó üzleti tanácsadási szolgáltatás nyújtása.
A 770 millió forint alaptőkéjű, most 85 főt foglalkoztató EPT idén 1,2 milliárd forint forgalom mellett 300 millió forint veszteséget tervez, és úgy számol, hogy 2002-ben válik nullszaldóssá.
Lipp István régi-új matávos. Az EPT-hez a Magyar Posta Rt-től érkezett, ahol kereskedelmi és marketing főigazgató volt, ezt megelőzően pedig a cég létrejöttétől kezdve 1999. novemberéig különböző vezető beosztásokban dolgozott a Matávnál.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson: IMS-szerződés a svédországi Telenorral
- Élre tört a Cisco a vállalati hangkommunikáció piacán
- IP telefónia telepítést és hálózatbővítést végez a MINOR a Deloitte-nál
- Új Cisco akvizíció a VoIP technológiák terén
- Új vezetők a Matáv Csoport leányvállalatai élén
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Csődbe ment a Grundig
- Peren kívüli egyezségre jutott az Intel és a VIA
- A Graphisoftot kivezetik a frankfurti értéktőzsdéről
- A Grundig az összeomlás előtt áll