Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
Nagyüzem lesz a hétvégén a Hungexpo vásárterületén. Pénteken négy kiállítás nyílik egy időben, „Ízek és Borok” az ínyenceknek, „HÓ-SHOW” a téli sportok szerelmeseinek, Terepzóna az off-road lovagoknak és „Spa&Wellness” azoknak, akik egy kellemesen fűtött környezetben, langyos víz csobogása mellett szeretnék átvészelni a zordabb évszakokat. Az Ízek és borok rendezvénynek az informatikai vetülete az, hogy a standokon lévő QR-kódokat beszkennelve a telefonunkban vihetjük haza az információs anyagokat.
Egész estékre szóló programokkal, nemzetek konyháinak különleges ételeivel, és az ünnepek előtti kitűnő ital bevásárlási lehetőséggel kecsegtet az Izek és Borok kiállítás, amit maga a borkirálynő, Mihalovics Dóra nyit meg november 18-án, pénteken. Több mint hatvan termelő boraiból és pálinkáiból lehet vásárolni, miközben 25 étterem konyhájának finomságaiból kóstolgathatunk. A „kenyér” mellé „cirkusz” is lesz: a színpadon a Budapest Bár, a Latin Duo, a Besodrom, a Group’N’Swing koncertje, és mellettük stand up komédiások, néptánc csoportok szórakoztatják az érdeklődőket.
A kiállításra több mint hatvan borászat hozza el borait, ami több száz féle ital bemutatását jelenti. A vásáron borkóstolás, és szakértő bemutatás segít kiválasztani az ünnepi menükhöz illő fajtákat. Aki okostelefonnal a zsebében megy ki a vásárterületre, mindenképpen töltse le a DIAS QR kód leolvasó alkalmazást. A fesztiválon minden kiállító rendelkezni fog egy egyedi QR kóddal, így akár az összes cég promóciós anyagát, hirdetését, prospektusát egy okostelefonban hazavihetjük, megkímélve az erdőket és magunkat is a rengeteg papír cipelésétől. A kiállítás végeztével a DIAS a rendezvényen beolvasott anyagokat eltárolja, s ha a tartalmakat a cégek a későbbiekben folyamatosan frissítik, a kedvenc márkáinkról vagy a legfrissebb akciókról folyamatosan értesülhetünk.
A gasztrofesztivál mellett a HÓ-SHOW-n a BigAirBag, azaz egy hatalmas légpárna a szenzáció, amelyre a legvadabb akrobata ugrások után is balesetmentesen lehet érkezni. A TEREPZONA az autósportok kedvelőinek nyújt teszt lehetőségeket és látványos bemutatókat.
A HUNGEXPO-n a téli szabadidős együttes a szokásos módon naponta 10-18-ig, míg az Ízek és Borok déltől este tízig, vasárnap déltől este nyolcig tart majd nyitva a november 18-ai hét végén.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- 700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
- A rádióháborútól a kiberhadviselésig a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
- Készül Európa legjelentősebb informatikatörténeti gyűjteménye
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
- Ingyenes WiFi a Budavári Borfesztiválon
- A magyar fotográfia napja - Kiállítások országszerte
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.