System Center Service Manager 2012 konferencia

forrás Prim Online, 2012. május 22. 17:02

A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. és Microsoft Magyarország 2012. június 7.-én konferenciát tart, ahol a System Center rendszerfelügyeleti termékcsalád Service Manager 2012 (SCSM 2012) komponensét mutatjuk be, mely a „helpdesk” megvalósításáért felel ITIL/MOF alapon.

Szó lesz két referencia implementáció (SCSM 2010) tapasztalatairól, az SCSM 2012 újdonságairól, műszaki témákról, és élő demót is láthatnak a résztvevők.
Azért fontos esemény ez, mert a Microsoftnak hosszú évekig nem volt „helpdesk” megoldása, és a most megjelent, második termékváltozat, az SCSM 2012 után az eddig kivárásra játszó cégek is érdeklődnek.

Regisztráció és további információ:  www.kersoft.hu/esemenyek
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Csökken a magyar vállalkozások száma, a MI pedig alig várja, hogy ezen lendítsen

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki a Billingo, az egyik leggyakrabban használt, online számlázóprogramot fejlesztő hazai cég összefoglalójából. 

2024. június 23. 13:54

Különleges naperőmű kezdte el működését Környén

Egyre több magyarországi iparvállalat tesz komoly lépéseket, hogy zöldebbé tegye energiafogyasztását. Számukra azonban kihívást okozhat, hogy az időjárásfüggő naperőműveket hogyan integrálják költséghatékonyan rendszereikbe. 

2024. június 23. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02