System Center Service Manager 2012 konferencia
A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. és Microsoft Magyarország 2012. június 7.-én konferenciát tart, ahol a System Center rendszerfelügyeleti termékcsalád Service Manager 2012 (SCSM 2012) komponensét mutatjuk be, mely a „helpdesk” megvalósításáért felel ITIL/MOF alapon.
Szó lesz két referencia implementáció (SCSM 2010) tapasztalatairól, az SCSM 2012 újdonságairól, műszaki témákról, és élő demót is láthatnak a résztvevők.
Azért fontos esemény ez, mert a Microsoftnak hosszú évekig nem volt „helpdesk” megoldása, és a most megjelent, második termékváltozat, az SCSM 2012 után az eddig kivárásra játszó cégek is érdeklődnek.
Regisztráció és további információ: www.kersoft.hu/esemenyek
Kapcsolódó cikkek
- Windows Phone Code Camp: fiatal fejlesztők versenye
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Dolgozz Otthonról Nap: április 21-én először Magyarországon
- Fókuszban az online vásárlások
- A pénz beszól: Ma kezdődik a Media Hungary
- Ismét elrajtol a WTW 24 órás fejlesztői verseny
- Progress konferencia Gödöllőn
- Megvannak az e-könyv írói pályázat nyertesei
- A Media Hungary díszvendége: Finnország
- E-kereskedelmi konferencia: igaz mesék kamaszoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Csökken a magyar vállalkozások száma, a MI pedig alig várja, hogy ezen lendítsen
Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki a Billingo, az egyik leggyakrabban használt, online számlázóprogramot fejlesztő hazai cég összefoglalójából.
Különleges naperőmű kezdte el működését Környén
Egyre több magyarországi iparvállalat tesz komoly lépéseket, hogy zöldebbé tegye energiafogyasztását. Számukra azonban kihívást okozhat, hogy az időjárásfüggő naperőműveket hogyan integrálják költséghatékonyan rendszereikbe.