GTS Hungary augusztustól 26 GHz-es frekvenciasávon
A GTS Hungary, Magyarország vezető alternatív távközlési és adatközpont-szolgáltatója a műszaki kivitelezések befejezése után augusztustól indítja el szolgáltatásainak értékesítését a 26 GHz frekvenciasávon. Az NMHH által kiírt pályázaton elnyert frekvenciatartományokban a GTS kis hatótávolságú, garantált sávszélességű adatátviteli hálózatok létrehozását tudja biztosítani vállalati ügyfelei részére.
Más technológiákkal szemben a GTS szolgáltatásának előnye, hogy nem csak garantált, hanem dedikált sávszélességet biztosít, ami folyamatos és kizárólagos kapcsolatot jelent az ügyfelek számára. A szolgáltatás kiemelkedő színvonalát a végponti eszközök ellenőrzését is ellátó hálózatfelügyelet garantálja. Az első ütemben a GTS tíz budapesti és két vidéki állomás kiépítését tervezi, ezt 2013-ban még tizenkét egység követi a fővárosban és vonzáskörzetében. A két alapblokk felett megszerzett jogokat a GTS 15 évig gyakorolhatja. A beruházás költsége eléri a 300 millió forintot. Az új technológia a meglévő pont-pont és pont-multipont alapú mikrohullámú rendszereket egészíti majd ki. Az újonnan érkező igényekre többfajta megoldási javaslatot kínál majd a rendszer, amelynek kapacitása bázisállomásonkénti eléri a 600 Mbit/secundumot.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazások a szabadság idejére a Vodafone ajánlásával
- Júliustól a T-Mobile újabb roaming előnyöket kínál a külföldre utazóknak
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Júliustól vezetik be a távközlési adót
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás
- Vállalati szintű biztonság mobileszközökre is
- Okostelefonos áramfogyasztás-mérés a DÉMÁSZ-nál
- Shakespeare szonettjei táblagép-alkalmazás formájában
- Virtuális „check-in” alkalmazás a Lufthansától
- Alkalmazások a középkorban - Az első AR teambuilding app
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.