3D technológiával tör világhírre a magyar Leonar3do Las Vegasban
A las vegasi CES seregszemlén való részvétellel a Leonar3do célja, hogy olyan üzleti kapcsolatokat alakítson ki és megállapodásokat készítsen elő, amelyek a jövőben segíteni fogják az egyesült államokbeli és egyéb nemzetközi piacokon történő értékesítést.
A világ minden pontjáról mintegy 150.000 látogató - iparági szakemberek és szakújságírók - részvétele várható a 2013. január 8-11. között megrendezésre kerülő a CES hi-tech vásáron Las Vegasban, melynek keretében több mint 3.000 kiállító mutatja be összesen 20.000 vadonatúj termékét, fejlesztését a nagyközönségnek. A világ legjelentősebb nemzetközi technológiai seregszemléjén a vezeték nélküli mobil fizetőeszközöktől, a felhő alapú szolgáltatásokon, integrált alkalmazásokon, „okos” járműveken és digitális fitnesz eszközökön át számtalan fogyasztói elektronikai termék és trend kerül bemutatásra. Ezek alapvetően határozzák majd meg a piacot – és valószínűleg mindennapi életünket – az elkövetkező hónapokban, években. A CES kiváló lehetőség tehát akár a magyar cégek számára is arra, hogy nemzetközi reflektorfénybe kerüljenek.
3D forradalom a Leonar3dotól
A Leonar3do klasszikus hollywoodi forgatókönyveket is megszégyenítő sikertörténete hét évvel ezelőtt kezdődött, egy magyar gimnazista és találmánya főszereplésével. 2005-ben, az akkor 19 éves Ráti Dániel gyakorlatilag a háztartásban megtalálható mindennapi alkatrészekből „barkácsolt” 3D eszközével 6 díjat is besepert az Intel innovációs versenyén. A technológia eddig soha nem látott módon forradalmasítja a háromdimenziós tervezést és modellezést a virtuális térben egy „térbeli egérnek”, vagy újabban inkább „madárnak” elkeresztelt eszköz segítségével.
A terméket 2010-re egy családi vállalkozás keretében sikerült véglegesíteni, és ennek köszönhetően megindulhatott a sorozatgyártás is. A fejlesztőműhely nem állt le, egy kockázati tőkebefektető segítségével tovább dolgozik álmai megvalósításán, hiszen a Leonar3do célja immáron a nemzetközi piacok meghódítása. Ebből a megfontolásból a cég immár második alkalommal vesz részt a 2013. januárban megrendezésre kerülő CES-en.
„A las vegasi CES seregszemlén való részvétellel a Leonar3do célja, hogy olyan üzleti kapcsolatokat alakítson ki és megállapodásokat készítsen elő, amelyek a jövőben segíteni fogják az egyesült államokbeli és egyéb nemzetközi piacokon történő értékesítést. Ehhez kapcsolódóan szeretnénk a szakmai nagyközönség és a sajtó érdeklődését felkelteni az Egyesült Államokban, illetve természetesen meg akarjuk ismerni a legújabb iparági trendeket is. A CES olyan szakmai kapcsolatok kialakítására is kiváló lehetőség, melyeket fejlesztéseink során kamatoztatni tudunk” – mondta Mányai Roland, a Leonar3do marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
A cég tavaly szintén részt vett a kiállításon, és a fenti célok elérése szempontjából nagyon jó tapasztalatai vannak, ezért is döntöttek úgy, hogy januárban ismét ott lesznek Las Vegasban. 2013-ban a Leonar3do korábbi fejlesztései mellett újdonságokat is felvonultat majd: egyrészt a 3D interakciót, modellezést okostelefonra optimalizáló technológiát, másrészt egy olyan oktatási alkalmazást, amely 3D oktatási tartalmak létrehozását teszi lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Három dimenzióban elevenednek meg a II. kerület kulturális nevezetességei
- 3D-s technológiai innovációs fejlesztések Debrecenből
- Az Invitelnél is nézhető 3D-ben az Olimpia
- Olimpia 3D-ben
- 3D-s rádióadáson dolgozik a BBC
- 3D-s hordozható LED projektor
- A Fujitsu új virtuális termékszimulátorral jelenik meg
- 3D World: prémium tartalomszolgáltatás az LG-től
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.