Luxus elérhető közelségben: Smart Zone

Czipperer Dia, 2012. december 17. 07:00

A Smart Zone nem más, mint maga a „stílusba zárt minőség”. Egy olyan műszaki hálózat, ahol a prémium kategóriás termékeké a főszerep. A cél nem kevesebb, mint az elkövetkezendő őt évben lefedni a fővárosi piacot, és mind az offline, mind az online termékekkel meghatározó szereplővé válni.

Ne csodálkozzanak, ha belépve az üzletbe nem látnak például normál kategóriás mosógépet, ez nem véletlen. A polcokon a világmárkák innovatív „Smart” termékei díszelegnek, szakértő eladók fogadják a vásárlókat - ez a Smart Zone. Az első üzlet már megnyitotta kapuit, a közeljövőben pedig a főváros „behálózása” a cél, vagyis még további négy, azaz összesen öt üzlettel jelen lenni a piacon.
 

A koncepció a piaci rés kitöltése, amit 100%-ban magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport részeként induló Smart Zone hálózattal igyekeznek megvalósítani. A BravoTech 1996 óta van jelen a hazai piacon, jelenleg 25 saját tulajdonú, 93 franchise üzlettel, valamint 120 nagykereskedelmi partnerrel büszkélkedhet.
 

És most itt a Smart Zone, amely hidat képez az online és offline kereskedelem között. Ahogy Deák Szabolcs, a Smart Zone ügyvezetője fogalmazott: „A smart technológiáknak hála, megváltozott az életünk. Az egymás között megosztható tartalomrendszerben minden kapcsolódik mindennel. A lényeg a kapcsolat. Az összefonódó újvilág az igényes embert szolgálja ki. Ez a Smart Zone. Ahol az online és az offline tér összeér. Új hálózat, új koncepció, új szín a műszaki értékesítési palettán.”
 

A felső- és középkategóriás termékekre igenis van kereslet az országban, csak sajnos hozzájutni nem olyan egyszerű. Online könnyebben lehet a vásárlást lebonyolítani, mint egy üzletben, hiszen a műszaki áruházak többsége nem, vagy csak nagyon szűk készlettel rendelkezik. Viszont akárhogy is nézzük, még mindig jobb érzés besétálni a boltba, kipróbálni az adott terméket, mint rákattintani a „kosár” gombra, és várni a postást.
 

Persze ha valaki erre vágyik, a Smart Zone-nál is megteheti, hiszen online több mint 6000 terméket megtalál, a boltokban lévő 600-zal szemben. A különbség annyi, hogy ebben az esetben az igazi prémium, ún. TOP termékek vannak a polcokon, míg a webes felületen az alacsonyabb kategóriás műszaki újdonságok is elérhetők. Tehát megnézhetjük, kipróbálhatjuk, mire költjük pénzünket, és nem kell napokat várni a kiszállításra.
 

A profi csapat pedig elengedhetetlen, hiszen ahogy ők vallják: „az ember, aki értékesít, okosabb, mint a gép amit elad.”
 

Kulcsszavak: kategória termék prémium

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben 136,7 milliárd dollár lett, nettó nyeresége pedig elérte a 9,9 milliárd dollárt, ami 3,2 százalékkal magasabb az előző évinél.

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

Elindult a jelentkezési időszak a MOL-csoport frissdiplomás programjára, a Growww-ra. A sokszínű, 12 hónapos program ideális lehetőség azoknak a pályakezdő fiataloknak, akik elvégezték az egyetemi alap vagy mester képzést, és szeretnék a karrierjüket a régió egyik legnagyobb vállalatánál beindítani.

2021. március 17. 11:05

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full stack tanfolyamuk már kizárólag angol nyelven is elérhető, így minden akadály elhárul az elől, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozzanak hozzá diákok. A magyar állampolgárok számára ráadásul áfamentesen vehető igénybe az akkreditált nemzetközi front end kurzus.

2021. február 1. 14:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15