A Facebook hatása a hangulatra
Jobban befolyásolja, mint más közösségi oldal
Sokan azt vallják, a közösségi média elmagányosít, mások szocializációs szerepét hangsúlyozzák, és különféle érzelmeket tulajdonítanak neki. Egy új tanulmány szerint a Facebook váltja ki a legtöbb stresszt, viszont más közösségi oldalakkal összevetve azt tapasztalták, hogy hangulatunkra a legtöbb pozitív hatással bír.
A Rebtel végezte azt a felmérést, ami az alkalmi és megszállott közösségi médiahasználók körében vizsgálta, hogy az egyes oldalak milyen érzéseket váltanak ki belőlük. A válaszadók jelentős százaléka szerint a közösségi média pozitívan befolyásolja hangulatukat, sokan közülük a Facebookot jelölték meg első helyen (45,9%). Érdekes, hogy a YouTube-ot mindössze 17,5% rangsorolta elsőként, még a LinkedIn is megelőzte az összesített listán.
A felhasználók többsége szeret „becsekkolni” Facebookkal vagy Foursquare-rel, hogy megosszák ismerőseikkel, barátaikkal, éppen merre járnak. Barátaikat is sokszor megjelölik egy-egy csekkolás alkalmával, már-már rutinszerűen, amely a Rebel vezérigazgatója, Andreas Bernstrom szerint káros hatással is lehet a kapcsolatokra.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Május 18-án kerül tőzsdére a Facebook
- Szerződésben vállalta, hogy távol tartja magát Facebooktól
- FB Phishing Protector 4.3
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Az Intel és a Facebook bemutatta a jövő Adatközpont rack technológiáit
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Magyar nyelvű tanulmány közösségi oldalak akadálymentesítéséről fogyatékkal élők számára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.