Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a netezők 55%-a képben van a brandek aktualitásaival kapcsolatban. Az internet “őskorában” az emberek a márkák honlapjairól tájékozódtak, manapság azonban a válaszadók több mint fele a közösségi oldalakat használja az őket érdeklő termékinformáció megszerzésére.
A 35 év alattiak különösen aktívak e téren: náluk ez az arány 66%. De hasonló érdeklődést mutatnak a 35-49 évesek (53%) és még az 50 felettiek is (40%). A magyar átlag a nemzetközinek a felét sem éri el, mindössze 31%. Valamivel aktívabbak a 35 év alattiak (35%) és az 50 felettiek (33%), a 35-49 éves korosztály azonban csak 25%-ban veszi igénybe a közösségi oldalakat e célra.
A marketingesek számára különösen fontos szem előtt tartani, hogy erős közösségi jelenléttel a márkák közelebb kerülhetnek a fogyasztók igényeihez.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- Magyar nyelvű tanulmány közösségi oldalak akadálymentesítéséről fogyatékkal élők számára
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
- Trendi netrandi: jellemzőbb az online társasági élet, mint a valós
- Közelben.hu: A közelben lévő legjobb helyek a Sanoma új közösségi oldalán
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Mostantól érezheted is, ha lájkolnak!
- A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség
- EricssonLab: egyre többen osztják meg közösségi oldalakon a tévében látottakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.