Megújult a SAS ügyfélintelligencia eszköze
forrás: Prím Online, 2013. június 20. 09:25
Napjainkban, amikor a fogyasztók egyre tudatosabbak és a vállalatok digitális kiadásai folyamatosan bővülnek, a bevételnövelésre törekvő marketingszakemberek számos kihívással szembesülnek: például élményteli ügyfélinterakciókat kell teremteniük, optimális, big data-n alapuló döntéseket kell meghozniuk, és hatékonyan kell kezelniük az ügyfélkapcsolatokat a különböző csatornákon keresztül. Mindezek megvalósításában támogatja a szervezeteket a SAS megújult Customer Intelligence megoldása, amely hozzáférhetőbbé teszi a fejlett üzleti analitikát a marketingszakemberek számára.
A továbbfejlesztett eszközzel az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások vezető szállítójának számító SAS egy web alapú alkalmazásban integrálja négy népszerű marketinganalitikai termékét: a marketing-automatizáló, a marketing-optimalizáló, a valós idejű döntéstámogató és a digitális marketing megoldását. A megújult eszközzel a marketingszakemberek egyazon alkalmazáson belül tervezhetik meg, alakíthatják ki és valósíthatják meg a kampányokat, optimalizálhatják a forgatókönyveket, és erősíthetik a fogyasztói bizalmat különböző csatornákon keresztül.
Az új funkcióként megjelenő e-mail sablonokkal és beépített kontrollokkal az alacsony árréssel működő vállalkozások is (például élelmiszerüzletek) gyorsan finomhangolhatják és megszemélyesíthetik kampányaikat a vásárlói hűség növelése érdekében. A továbbfejlesztett tesztkampányokkal és beépített folyamattámogatással a pénzügyi szolgáltatók és biztosítók alaposabb teszteket végezhetnek el, szelektívebb személyre szóló kampányokat alakíthatnak ki, és releváns üzeneteket juttathatnak el kirendeltségeikhez és ügynökeikhez. Ugyancsak növeli a marketingtevékenység hatékonyságát, hogy a korszerűsített eszköz komplex optimalizációs problémák megoldására is képes, miközben csökken a végrehajtás időigénye. A marketingszakemberek menet közben tesztelhetik és folyamatosan fejleszthetik a kampányokat, magasabb megtérülést érhetnek el, és növelhetik a vásárlói élményt. A jogosultságkezelés és -kiosztás funkció is megújult, valamint a felhasználók megjegyzéseket fűzhetnek az optimalizációs forgatókönyvekhez és bemeneti adatok mellé.
Az új funkcióként megjelenő e-mail sablonokkal és beépített kontrollokkal az alacsony árréssel működő vállalkozások is (például élelmiszerüzletek) gyorsan finomhangolhatják és megszemélyesíthetik kampányaikat a vásárlói hűség növelése érdekében. A továbbfejlesztett tesztkampányokkal és beépített folyamattámogatással a pénzügyi szolgáltatók és biztosítók alaposabb teszteket végezhetnek el, szelektívebb személyre szóló kampányokat alakíthatnak ki, és releváns üzeneteket juttathatnak el kirendeltségeikhez és ügynökeikhez. Ugyancsak növeli a marketingtevékenység hatékonyságát, hogy a korszerűsített eszköz komplex optimalizációs problémák megoldására is képes, miközben csökken a végrehajtás időigénye. A marketingszakemberek menet közben tesztelhetik és folyamatosan fejleszthetik a kampányokat, magasabb megtérülést érhetnek el, és növelhetik a vásárlói élményt. A jogosultságkezelés és -kiosztás funkció is megújult, valamint a felhasználók megjegyzéseket fűzhetnek az optimalizációs forgatókönyvekhez és bemeneti adatok mellé.
Kapcsolódó cikkek
- Hét lépés szükséges a big data kiaknázásához
- Dollármilliárdok üzleti intelligenciára
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- Jövő héten jön az Innovatív BI konferencia
- Az Oracle vezeti az üzleti elemző szoftverek világpiacát
- SAP-technológiát használ az NBA
- A legtöbb vállalat szerint a hagyományos analitikai szoftverek drágák és nehézkesek
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben