Bővült a Cisco és a NetApp FlexPod portfóliója
A Cisco és a NetApp új megoldásokkal bővítette a FlexPod termékportfóliót, amelynek legújabb tagja az adatintenzív terheléshez tervezett FlexPod Select. A Cisco és a NetApp portfólió-bővítésének célja az adatközponti infrastruktúrák fejlesztése, az alkalmazások dinamikusan változó igényeinek kiszolgálása érdekében.
A FlexPod a tárolómegoldások, a hálózatok, az alkalmazások és a Big Data esetében használt analitika egyesítésével egy hatékonyabb, költségkímélőbb és rugalmasabb rendszert alkot. Az új megoldások a Cisco és a NetApp által közösen kialakított jövőképen és stratégián alapulnak.
FlexPod Select
A FlexPod Select az első termékcsalád a FlexPod portfólióban, amely a nagy teljesítményű, nagy számításigényű alkalmazások kezelésére készült. A most megjelenő FlexPod Select termékcsalád első generációja ideális a Hadoop-alapú, nagy adattömegek feldolgozására szolgáló alkalmazások számára a pénzügyi és kormányzati szektorban, a kiskereskedelemben, valamint gyártási és egyéb területeken. A szervezetek könnyedén rendszerbe állíthatják, és zökkenőmentesen bővíthetik a FlexPod Select megoldásokat, ahogy az alkalmazásaik igényei növekednek.
A megoldás legfontosabb jellemzői
· A FlexPod Select termékcsalád a NetApp E sorozatú és FAS tárolórendszereinek, illetve a Cisco UCS C sorozatú kiszolgálóinak, a Cisco Nexus kapcsolóeszközeinek és a Cisco felügyeleti szoftvereinek egyesítésével olyan architektúrát hoz létre, amely gyorsítja az üzleti folyamatokat, valamint kiváló teljesítményt, adatsűrűséget és rugalmasságot biztosít szinte bármilyen adatintenzív terheléshez.
· A portfólió első generációja a FlexPod Select with Hadoop, amely két validált konfigurációt tartalmaz: a Cloudera és Hortonworks analitikai platformok integrációjával. A két, Cisco és NetApp általt tesztelt konfiguráció és azok dokumentációja minimálisra csökkenti a Hadoop telepítésének kockázatát.
Frissített megoldások a FlexPod portfólióban
A FlexPod Datacenter megoldás már a Cisco Nexus 7000 sorozatú kapcsolóeszközöket is tartalmazza. A FlexPod platform az ágazat legnagyobb sűrűségű, 10 gigabites Ethernet-kapcsolattal felszerelt rendszere, amely az akár 768 darab 10 gigabites Ethernet-port támogatásával egyedülállóan jól méretezhető. A Cisco Nexus 7000 alapú FlexPod konfiguráció a végpontok között FCoE-kapcsolatot biztosít, egységessé teszi az Ethernet-hálózatot, és lehetőséget nyújt az adatközpontok összekapcsolására.
A két vállalat által bemutatott másik újdonság, a FlexPod Datacenter with SnapProtect, amely az adatok lemezről lemezre, majd lemezről szalagra (disk-to-disk-to-tape, D2D2T) történő biztonsági mentésére és visszaállítására szolgál. A megoldás egyedi implementációs útmutatást nyújt olyan népszerű megoldásoknak, mint a VMware, NAS és a Microsoft Exchange-levelezőkiszolgálók.
„A Cisco és a NetApp egyesített erővel törekszik a közös FlexPod platform folyamatos megújítására. A portfólió bővítésével még nagyobb rugalmasságot biztosítunk az egységes adatközpontok számára, hiszen egy nyitott, méretezhető, több felhőből álló infrastruktúra kialakításával már a világ legnagyobb adatkészleteinek feldolgozását is támogatjuk. Segítséget nyújthatunk ügyfeleinknek abban, hogy egyszerűsítsék adatközpontjuk infrastruktúráját, és költséghatékonyan alakítsák át informatikai rendszerüket” – mondta Jim McHugh, alelnök, a Cisco Unified Computing marketingvezetője.
„A NetApp és a Cisco még fejlettebb FlexPod megoldásai a platformot napjaink adatintenzív környezeteihez igazítják. Mivel egyre több szervezet igényli az olyan hatékony adatkezelő eszközöket, mint a Hadoop, a felhasználóknak olyan megoldásokra lesz szükségük, amelyek megkönnyítik az infrastruktúra rendszerbe állítását és felügyeletét, kímélik a költségvetést, csökkentik a kockázatokat, és fokozzák az informatikai rendszerek rugalmasságát” – monda Brendon Howe, a NetApp termékek és szolgáltatások marketingjéért felelős alelnöke.
Az egységes adatközpontot előrevetítő, közös jövőképnek köszönhetően a NetApp és a Cisco FlexPod megoldásai a 2010-es bevezetés óta már több mint 2 400 ügyfélnél üzemelnek, és 900 értékesítési partner kínálatában találhatóak meg több mint 35 országban.
A portfólió további fejlesztéseiről többet tudhat meg a NetApp 360 oldalán vagy a hivatalos Cisco blogon.
Kapcsolódó cikkek
- IDC: vezető helyen a NetIQ
- Megbízott ügyvezető igazgató a Cisco Magyarország élén
- A Cisco felvásárolta a Sourcefire-t
- Új reklámmegoldás a Gmailben
- Virtuális ügyintézés a Földközi-tengernél
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Az IBM Big Data megoldásaival fejlesztik a holland árvízvédelmet
- A GTS a Ciena eszközeit választotta nemzetközi hálózatának bővítéséhez
- PowerEdge VRTX – nagyvállalatok számára is
- PowerEdge VRTX – egységesített informatikai megoldás a kisvállalatoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.