Több mint 40 millió eladott Galaxy Note
Két év alatt több mint 40 millió Galaxy Note eszközt értékesített a Samsung, amiben még a Note 3 eladási mutatói nincsenek benne.
A Galaxy Note széria sikere egyértelmű, hiszen 40 millió eladott eszköz egy igazi mérföldkő a Samsung életében. És mindezt két héttel azután sikerült elérnie, hogy bejelentették, 38 millió Note készüléket értékesítettek már.
A 40 millióból 30 millió Note II modell volt, ami azt jelenti, hogy azzal kezdett igazán beindulni a szekér, amit a Note 3 csak tetézhet a jövőben, hiszen ezekben az számokban a Note 3 adatai még nem szerepelnek.
A phablet, mint önálló kategória nemrég robbant be a köztudata, miután sorra kezdtek megjelenni a nagyképernyős modellek. Először az is kétséges volt, egyáltalán van-e létjogosultsága ennek a kategóriának, az emberek hogyan viszonyulnak majd a nagyképernyős modellekhez, ám a Note széria bizonyított ezen a téren, ugyanis a Note II megjelenése után két hónappal már nagyjából 5 millió készüléket értékesítettek. Az ázsiai piacon például már olyannyira utat tört magának ez a szegmens, hogy ott már egyenesen „cikinek” számít a 4 hüvelykesnél kisebb kijelzőméret.
Bár még csak hivatalosan múlt hét óta kapható a Note 3, már most nagy elvárások vannak felé. A J.K. Shin, a Samsung vezérigazgatója szerint legalább 10 millió modellt értékesítenek majd.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung következő nagy dobása – Galaxy Note III
- Hét éve első az SAP
- Galaxy Note 3 a Vodafone kínálatában
- Új vezető a DBH Group élén
- Egyetemisták fejlesztéseit támogatja a Siemens
- A Samsung együttműködik a kormánnyal
- Öt éven belül dupláz a Huawei
- Elképesztő Samsung trió: phablet, tablet és az óra
- A Samsung az EuroBasket 2013 mobilkommunikációs szponzora
- A Samsung ráverhet vetélytársaira
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.