Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
A Dell és az SAP megoldásai felgyorsítják a vállalati döntési folyamatokat, és valós idejű elemzést biztosíthatnak, ezért egyre többféle iparágban, különböző méretű vállalatok számára nyújtanak ideális megoldást. A Dell hardverei és szolgáltatásai, valamint a SAP HANA szoftver segítségével a vállalatok gyorsabb betekintést nyerhetnek az adatokba, és maximalizálhatják a hatékonyságot.
A szervezeteknek proaktív betekintésre van szükségük saját üzleti folyamataikba, hogy gyorsan reagálhassanak a változó piaci körülményekre. A rendelkezésre álló adatok mennyisége azonban gyakran meghaladja a hagyományos rendszerek által ésszerű időn belül feldolgozható adatmennyiséget, ami az információkhoz való nem megfelelő hozzáférést és elfogadhatatlan késéseket eredményezhet.
A Dell Aktív infrastruktúra-megoldásai a SAP HANA rendszerhez költséghatékony és optimalizált módszert biztosítanak az ügyfelek számára, amellyel gyors eredményeket és maximális hatékonyságot érhetnek el, javíthatják a méretezhetőséget és csökkenthetik a kockázatokat.
Az Aareon négyszer gyorsabb üzleti folyamatokat ért el
Az ingatlanszektorban tevékenykedő vezető informatikai tanácsadó és szolgáltató Aareon Európa-szerte több mint 27 helyen rendelkezik irodákkal, és körülbelül 10 millió bérleményt kezel. Az Aareon Dell PowerEdge kiszolgálókon üzemelteti az SAP HANA rendszert, hogy a lehető leggyorsabb betekintést kínálja az üzleti adatokba a döntéshozóknak, és így támogassa a növekedést.
Az Atos 10 000 tanácsadója hamar megtanulja az SAP HANA használatát
Az Atos nemzetközi informatikai szolgáltató mintegy 5 000 SAP szoftvert futtató rendszert támogat világszerte, valamint több mint 1,3 millió embert, akik ezzel a technológiával érik el üzleti céljaikat. Az Atos a Dell megoldásait választotta az SAP HANA futtatásához, hogy tanácsadói globális hozzáférést kapjanak a SAP HANA szoftverhez, így a vállalat megőrizhesse vezető pozícióját a SAP-megoldások területén.
G.I.B – másodpercek alatt hozzáférés a kulcsfontosságú adatokhoz
A németországi székhelyű G.I.B több mint hét éve használja az SAP szoftvermegoldásait és technológiáit, és olyan megoldásokat fejleszt, amelyek segítenek a vállalkozásoknak megőrizni a versenyképességüket a kihívást jelentő üzleti környezetben. A G.I.B Dell PowerEdge kiszolgálókra telepítette az SAP HANA rendszert, és a Dell Services támogatásával biztosította a projekt időszerű végrehajtását. A G.I.B. gyorsabb hozzáférést biztosít ügyfeleinek a beszállítói lánc adataihoz, így hatékonyabban dolgozhatnak, és jobb döntéseket hozhatnak.
A Dell és az SAP: együtt többet
A Dell és az SAP együttműködése több mint egy évtizedes múltra tekint vissza és eddig már több száz megoldást biztosítottak számos iparágban.
Kapcsolódó cikkek
- Új szintre emelkednek a biometrikus biztonsági megoldások
- Harmadik negyedéves gyorsjelentés az SAP-tól
- Dell 8 hüvelykes táblagép Intel Bay Trail processzorral
- Európai Wi-Fi túra a Dellel
- Vállalati felhő megoldások a Microsofttól
- Többet költene startupokra az SAP
- A magyar startup első külföldi lépése
- Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között
- Újabb szoftverrel erősödhetnek a non-profit szervezetek
- HP kutatás: 78 százalékkal emelkedtek a kiberbűnözés okozta költségek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.