Növekvő árbevétel a UNIT4-nél
A legfontosabb pénzügyi eredmények 2013 harmadik negyedévére vonatkozóan:
· A Q3-ban a teljes árbevétel 5%-kal növekedett 2012 hasonló időszakához képest, nagysága 116,0 millió euró volt;
· Az SaaS és előfizetéses árbevételek több mint 40%-os növekedést értek el, nagyságuk 17,6 millió euró volt, és meghaladta a hagyományos licensz árbevételek mértékét
· A cloud alkalmazásokat szállító FinancialForce.com – amelyben a UNIT4 többségi tulajdonhányaddal rendelkezik – folytatta dinamikus növekedését, 2012 hasonló időszakához képest 80%-os árbevétel növekedést ért el;
· A termék licensz árbevétel 3%-kal csökkent, nagysága16,6 millió euró volt;
· A FinancialForce.com-ban végrehajtott invesztíciók ellenére az EBITDA 16%-kal növekedett, összege 23,7 millió euró volt (Q3 2012: 20,5 millió euró);
· A FinancialForce.com-ot nem számítva az EBITDA 17%-kal nőtt, értéke 26,5 millió euró volt (2012. Q3: 22,6 millió euró); az EBITDA margin 23,7% volt;
· A részvényesek jóváhagyták az egyszintes igazgatótanács létrehozására tett javaslatot, Chris Ouwinga nem-ügyvezető elnökké történő kinevezését, illetve José Duarte igazgatósági taggá, illetve 2014. január elsejétől a UNIT4 egyedüli vezérigazgatójává történő kinevezését.
A cloud megoldások iránti erős és növekvő érdeklődés gyakorlatilag minden tagország működésében éreztette hatását. A nagyobb rendszerintegrátorokkal és outsourcing szolgáltatókkal kötött sikeres partnerségi kapcsolatoknak köszönhetően továbbra is komoly sikereket ér el a vállalat az Egyesült Királyságban. Jelentős árbevételek származtak az oktatás, az önkormányzatok, a non-profit szféra, valamint az állami szféra megrendeléseiből. Az észak-amerikai régió is jó teljesített, beleértve az oktatási és utazási szektorban elért sikereket is.
Kapcsolódó cikkek
- UNIT4: a cloud és SaaS egyre népszerűbb
- Telenor Magyarország: csökkenő árbevétel, növekvő profit
- Új elnök a Synergon igazgatótanácsának élén
- Az IT szolgáltatók piacára lép a Konica Minolta
- A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
- Elbocsátások a Magyar Telekomnál
- A UNIT4 vezérigazgatója lett az Év Vállalkozója Hollandiában
- Elcsábította a Burberry vezért az Apple
- Izraeli leányvállalatot vásárolt a Facebook
- A cseh Telefónica eladását tervezi a spanyol anyacég
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.