Összefog a netes kereskedelmi piac
November 8-a lesz idén a DotcommerceDay, az Internetes Vásárlás Napja, mely már harmadik éve a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb összefogása. Idén az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal lett az esemény szakmai támogatója.
A hazai internetes kereskedelem minden évben egyre nagyobb szeletet hasít ki a kiskereskedelmi forgalomból. Az Internetes Vásárlás Napja kiváló alkalom arra, hogy még többen megismerjék, hogy milyen egyszerű pár kattintással, a meleg szobából átnézni rengeteg bolt hatalmas kínálatát. Az online vásárlás során nem kell a nyitvatartási időre figyelni és könnyen meg lehet találni a legolcsóbb árakat.
2011-ben az első DotcommerceDay mögé felsorakozott szinte a teljes e-kereskedelmi iparág: egy napig közel 400 webshop kínált egyedi kedvezményeket, köztük a Bookline, az Extreme Digital, a T-Mobile, a Praktiker, a Netpincér és az easyJet. 2013-ra pedig hatalmasat nőtt a mozgalom. Az Olcsóbbat.hu, vezető ár-összehasonlító portál az együttműködésnek köszönhetően idén az esemény szakmai partnere lett. Szintén ebben az évben lett Lilu – az X-faktor műsorvezetője és hazánk egyik legsikeresebb divatbloggere – a mozgalom arca, azaz az Internetes Vásárlás Nagykövete.
A rendezvény kezdeményezője és szervezője a Neo Interactive idén megújította a mozgalom központi weboldalát az internetesvasarlasnapja.hu címen, és Facebook-alkalmazással is jelentkezik, amelyben például különböző kategóriák szerint termékakcióról szóló értesíthető állítható be. Ebben az évben az esemény Facebook oldala is nagyobb hangsúlyt kap, többek között itt zajlik az Internetes Vásárlás Napjához kapcsolódó nyereményjáték is.
Kapcsolódó cikkek
- Bill Gates: az egészség fontosabb, mint a technológia
- Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
- Telenor Felhőszolgáltatások a sikeres vállalkozásokért
- eMag Magyarországon is
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Megkezdődött „Az Év Honlapja” véghajrája
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- Opera 17.0
- A Telekom civil díjcsomagjaira pályázhatnak nonprofit szervezetek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.