Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
A népszerű mikroblogot, a Twittert egyre többen használják világszerte, így a vállalat egy olyan fejlesztésen dolgozik, amely tovább növelhetné az aktív felhasználói bázist. A fejlődő piacokon szeretné biztosítani az internet nélküli elérést mobilkészülékeken.
A Twitter egy szingapúri startuppal, az U2opia Mobile-lal dolgozik együtt azon, hogy a fejlődő piacokon is elterjesszék a szolgáltatást. A vállalat jövő év márciusában egy olyan szolgáltatást indít, amely lehetővé teszi az internetkapcsolattal nem rendelkező telefonok számára, hogy használják a Twittert.
Az U2opia Mobile egy telefonos protokollt, az USSD-t (Unstructured Sopplementary Data) használja, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy hozzáférjenek a népszerű frissítésekhez egy kódsor betárcsázásával. Mindehhez pedig nincs szükség internetkapcsolatra. Ez a prtokoll nem a képeket, grafikonokat és videókat , így ezeket nem látják a felhasználók. nem látják a felhasználók. A cég már korábban kidolgota ezt a megoldást a Facebook és a Google Talk esetében is .
A Twitternek már több mint 230 millió felhasználója van, de mint minden vállalat, ők is folyamatosan keresik a növekedés lehetőségét. Ez a megoldás lehet az egyik útja annak, hogy gyarapítsák a felhasználók táborát az olyan régiókban, mint Brazília és India, ahol még nincs akkora széleskörű hozzáférés az okostelefonokhoz.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Piacra dobták a világelső, dupla kijelzős orosz okostelefont
- Megvannak az év legjobb honlapjai
- Meghódítja-e az okostelefon az online vásárlást?
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
- ESET tippek a biztonságos online karácsonyi vásárláshoz
- Az okostelefon átalakítja a keresés fogalmát
- Az idősgondozó mobiltelefon életet is menthet
- Applikációk televízióra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.