Mobilon üzenünk karácsonykor
Az Ipsos felmérése szerint ma már legtöbbször távollévő szeretteinkkel mobilon tartjuk a kapcsolatot. Üzenetben küldünk nekik képeket, vagy csak egy jókívánságot ünnepekkor, és más alkalmakkor is főként ezt módot használjuk kapcsolttartásra.
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint sokan (73%) üzennek barátaiknak vagy szeretteiknek mobiljuk segítségével. Ezen a fronton a magyar mobilfelhasználók még aktívabbak, 80%-uk választja választja mobiltelefonját, hogy ezen keresztül továbbítsa jókívánságát.
A fényképek készítésére is egyre gyakrabban használják mobileszközeiket az emberek: a megkérdezettek 65%-a használta már telefonját vagy táblagépét, hogy megörökítsen egy-egy pillanatot. A magyarok itt is valamivel jobban teljesítenek: nálunk ez az arány 67%.
Hazánkban nagyobb érdeklődés mutatkozik az online chatszobák iránt (Skype vagy FaceTime). A nemzetközi átlaghoz képest, ami 42% – vagyis mindössze tízből négyen – a magyarok 46%-a használja ezeket a csatornákat, hogy szeretteivel kapcsolatot létesítsen. Ám, ez a fajtája a kapcsolattartásnak, ahogy a számokból is kitűnik, még nem hódított akkora teret magának.
Mindenesetre szeretünk mobilon üzenni és kapcsolatot tartani, és főként az írott formát választják az emberek, hiszen gyors és egyszerű megoldás, akkor is elérjük a másikat, ha éppen nem ér rá, vagy csak nekünk nincs időnk hosszasan cseverészni.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatták az Instagram Directet
- PDF To JPG Expert Free 1.0
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- Nagyfelbontású élő képek az űrből
- Piacra dobták a világelső, dupla kijelzős orosz okostelefont
- Meghódítja-e az okostelefon az online vásárlást?
- Az okostelefon átalakítja a keresés fogalmát
- Az idősgondozó mobiltelefon életet is menthet
- A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
- Privát üzenetküldés funkcióval bővülhet az Instagram
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.