Rekordot döntött a CES
Az eddigi legnagyobb CES-en vagyunk túl, legalábbis a számok ezt igazolják. A szupershow vagy megashow-ként is emlegetett Consumer Electronic Show saját rekordját döntötte meg Las Vegasban.
Az idei CES-nek Las Vegas adott otthont. A CEA (Consumer Electronics Association), a szervezet, amelyik évre évről megrendezi az eseményt, a pénteki zárás után úgy nyilatkozott, hogy ez volt az eddigi legnagyobb esemény a show történelme során. A vegasi show-n összesen 3200 kiállító volt jelen valamilyen formában, a több mint 2 millió négyzetkilométernyi területen.
Idén a hordható eszközök, a 4K, 3D technológia voltak a legkiemelkedőbb trendek. Ma már nem csak a fejlődés fontos technológiai téren, hanem ennek összeházasítása a felhasználók életmódjával, szokásaival, igényeivel. A verseny egyre kiélezettebb, nem könnyű a piacon maradni. Ezt az is alátámasztja, hogy a CES-en még egyik évben sem voltak ilyen sokan.
Az idei adatok szerint a látogatók 23%-a az USA-n kívülről érkezett: a 150 ezer résztvevő közül nagyjából 35 ezer. Természetesen sokan virtuálisan is jelen voltak. Gary Shapiro, a CEA elnöke szerint a Föld népességének nagyjából egyharmada kapcsolatba került a CES-sel valamilyen formában ez alatt a néhány nap alatt.
Mindez csak azt bizonyítja, hogy a CES nem csak fontos, hanem egyre fontosabb is. Korábbi cikkünkben már boncolgattuk, hogy idén nagyobb közönségre számítottak, mint korábbi években. Nos, ez be is jött. És idén valóban nincs ok a fanyalgásra, hiszen a felhozatal egyáltalán nem volt gyengének mondható.
Persze, az egyéni várakozások, és a felhasználói trendek, kollektív értékelés mindig különböző irányokba mutat, de összességében az előzetes várakozások beigazolódtak. Shapiro nyilatkozatában elmondta, hogy volt minden, mi szem szájnak ingere – az ívelt Ultra HD TV és a következő generációs okostelefonoktól kezdve a drónoktól, robotoktól, érzékelőkön át, egészen a Hi- Res audióig, a csatlakoztatott autókig és 3D-s nyomtatókig – talán csak az időgép hiányzott a sorból.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Samsung ATIV One7 AiO PC a CES-en
- CES: Hogyan közvetítene az autóipar újdonságairól a Snapchat?
- Chatelhetünk LG háztartási készülékeinkkel
- Tizenhét ASUS termék nyert 2014-ben CES innovációs díjat
- Az ASUS bemutatta VivoTab Note 8 táblagépét
- Vezeték nélküli audiotermékek a Samsungtól
- Az ASUS újgenerációs technológiákat mutatott be a CES-en
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- Bemutatkozott a HP Z1 G2 AiO munkaállomása
- Az ASUS bejelentette két operációs rendszerrel működő masináját
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.