Gyorsabb lett a Gmail iOS változata
A Google március 5-én, szerdán frissítette Gmail iOS alkalmazását, amelynek köszönhetően sokat javult a szolgáltatás teljesítménye. A frissítés minden iOS 7 felhasználó számára elérhető.
A Google frissítette a Gmail iOS változatát (iOS 7), amely sokkal könnyebb bejelentkezést kínál a felhasználóknak, és a program teljesítménye is sokat javult. Az app a háttérben tölti be a már meglévő üzeneteket, és a usereknek nem kell addig várni, míg minden üzenet betöltődik, a belépés után rögtön látják az új üzeneteket.
Az iOS 7 felhasználók belépés után már tapasztalják a változásokat, ha letöltik a frissítést az iTunesról, és újra bejelentkeznek a szolgáltatásba.
Mostantól a Gmail iOS app a különféle Google szolgáltatásokba való bejelentkezést is támogatja. Vagyis, ahogy azt már az asztali verziót használók és az androidosok megszokhatták, Google-fiókkal használhatják a Drive-ot, Mapset, YouTube-ot és a Chrome-ot is. Ez különösen jó hír azok számára, akik kétlépcsős hitelesítési megoldást alkalmaznak, hiszen nem kell minden egyes alkalommal – más-más Google szolgáltatásoknál – várni az ellenőrző kódra.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Frissült az Xbox One
- Megszabadulhatunk a promóciós e-mailektől a Gmailben
- Átalakul a Twitter
- Frissítés érkezik az Xbox One-ra
- Már 80%-os az iOS 7 elterjedtsége
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Meghétszereződött az iOS 7 készülékek aránya
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Új dizájnt kapott a Dropbox iOS alkalmazása
- Játékkonzollá alakítja mobileszközeinket a Logitech vezérlője
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.