A Nokia felfüggeszti a Lumia 2520 európai értékesítését
Áramütést okozhat a töltő
A Nokia tegnap bejelentette, hogy felfüggeszti Lumia 2520 táblagépeinek értékesítését több európai országban, ahol kaphatók a modellek, mert gondok akadtak a készülék töltőjével.
A vállalat tavaly, a Nokia Worldön, Dubaiban bemutatkozott táblagépének, a Lumia 2520-nak gondok akadtak AC-300-as töltőjével, ezért a finn gyártó úgy döntött, felfüggeszti a készülék értékesítését több európai országban is: Ausztriában, Dániában, Finnországban, Németországban, Oroszországban, Svájcban és az Egyesült Királyságban.
A Nokia elmondása szerint nagyjából 30 ezer készülék érintett a probléma kapcsán, beleértve azt a 600 hálózati töltőt is, amelyet az USA-ban értékesítettek. Ahogy kifejtették, a töltő műanyag fedele számos esetben meglazulhat és leválhat, így a belső alkatrészek könnyen áramütést okozhatnak. A felfüggesztés azonban nem terjed ki az USA-ban eladott darabokra, csak kifejezetten a töltőkre, ugyanis ezeket ott külön lehet megvásárolni.
Eddig személyi sérülés nem történt, ám a vállalat figyelmezteti a felhasználókat, hogy ne használják a töltőt a vállalat további utasításáig. Ám ez egyúttal azt is jelenti, hogy magát a táblagépet sem tudják használni, ugyanis a készülék töltéséhez szükség van erre a speciális töltőre.
A Nokia arról sem beszélt, mikor lesznek elérhetők megfelelő minőségű töltők az egyes modellekhez, melyeket természetesen ingyen kicserélnek. A töltőket egyébként nem a Nokia gyártotta a modellekhez, hanem egy külső vállalat munkája.
Akinek AC-300-as típusú töltője van (ezt kifejezetten a Nokia Lumia 2520-hoz tervezték), és szeretne több információt megtudni, azt kérik, hogy az alábbi oldalon vegye fel a vállalattal a kapcsolatot.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.