Akár 86 367 lehetséges telefonzár az LG Knock Code-dal

forrás: Prím Online, 2014. április 22. 17:12

Az LG új Knock Code funkciója egészen egyedi módon védi telefonon tárolt adatainkat. A megoldás, mely a G2 Mini, az F Series II és L Series III modelleken debütál hazánkban, akár 86 367 lehetséges koppintáskombinációt kínál. Az újítás a kényelmi és időtakarékossági szempont mellett még biztonságosabbá teszi a készülékek használatát.

Teljesen egyedivé teszi a telefonok zárolt képernyőjének feloldását az LG új, Knock Code névre keresztelt funkciójával, amely egyedi koppintáskombinációval aktiválja és oldja fel az okostelefonok zárolt képernyőjét. Az új funkció a G2 Mini, F Series II és L Series III modelleken debütál hazánkban, illetve egy hamarosan elérhető szoftverfrissítéssel a G2 és a G Flex tulajdonosok is telepíthetik majd készülékeikre.

 

Az LG által végeztetett kutatás szerint a legtöbb felhasználó naponta mintegy 100-150 alkalommal oldja fel mobilkészülékét. Ez a tény arra ösztönözte a vállalatot, hogy biztonsági és kényelmi szolgáltatásokkal fejlessze tovább a már meglévő, 2008-ban szabadalmaztatott KNOCKon funkcióját, amely eddig a telefon aktiválását egyszerűsítette két koppintásra, viszont a feloldást még nem tette lehetővé.

 

A KNOCKon ideális alapot nyújtott a Knock Code funkció kifejlesztéséhez, amelynek egyértelmű előnye, hogy egyszerre képes bekapcsolni a kijelzőt és feloldani a készüléket, így a hagyományos jelszavas és jelkód alapú védelemnél kényelmesebb és biztonságosabb is. A funkció lényege, hogy négy láthatatlan részre osztja az okostelefon kijelzőjét, a felhasználóknak pedig az általuk meghatározott sorrendben 2-8 alkalommal kell a negyedekre koppintania.

 

 

A több mint 80 ezer lehetséges kombinációnak köszönhetően a megoldás vetekszik még az ujjlenyomat-felismerő rendszerekkel ellátott készülékek nyújtotta biztonsággal is. Mivel a Knock Code a képernyőn bárhol, bármilyen méretben megadható anélkül, hogy a képernyőre pillantanánk, a jelszóval való visszaéléstől sem kell tartanunk.

 

A fokozott biztonság és kényelem mellett gyorsabban és pontosabban reagál, mint a környezeti változásokra jóval érzékenyebb biometrikus rendszerek. Nem meglepő tehát, hogy az említett felmérésben résztvevők több mint 50 százaléka a Knock Code szolgáltatást jelölte meg a G Pro 2 legnagyobb érdeklődéssel várt funkciójának.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36