Elérte az ezret a British Telecom magyarországi alkalmazottainak száma
Fontos mérföldkőhöz érkezett a British Telecom (BT), a világon az egyik legnagyobb távközlési szolgáltató magyarországi munkavállalóinak létszáma elérte az ezret, és a cég további létszámbővítést tervez.
Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter a tájékoztatón kiemelte, hogy a BT létszámbővítése a szolgáltató szektorban valósult meg, amely a magyar gazdaság egyik kiemelt ágazata. A nemzetközi nagyvállalatok közel 80 szolgáltató központot működtetnek hazánkban és mintegy 30 ezer munkavállalót alkalmaznak. A közel egy évtizede alapított európai központ mára a cég nemzetközi működésének fontos stratégiai bázisa lett.
A British Telecom Európai Szolgáltató Központjában a munkavállalók 93 százaléka magyar, több mint 85 százalékuk felsőfokú végzettséggel rendelkezik, átlagéletkoruk 30 év alatt van, általában több mint két idegen nyelven beszélnek felsőfokú szinten. A BT folytatja magyarországi tevékenysége bővítését, újabb munkahelyeket teremt elsősorban ügyfélmenedzsment és üzleti támogató szolgáltatások terén. A vállalat folyamatosan keres gazdasági, kereskedelmi, informatikai vagy pénzügyi végzettségű fiatal munkavállalókat, akik már rendelkeznek egy-két év szakmai tapasztalattal és az angol mellett felsőfokú szinten beszélnek egy másik európai nyelvet is.
Kapcsolódó cikkek
- Már a "jövő telefonját" fejleszti a British Telecom
- Válság: Ügyfélvesztés, visszafogott innováció
- Jeff Kelly a BT Global Services vezérigazgatója
- Globális cégeket céloz meg VPN szolgáltatásával a BT
- Továbbfejlesztett BT videó-konferencia megoldás
- Fizetésikártya-tanácsadással jelentkezik régiónkban a BT
- Magyar szakember a BT régiós értékesítési vezetője
- Tízezres leépítés a BT-nél - még nincs vége
- Változások a BT Group plc igazgatótanácsában
- Botnetektől védi ügyfeleit a BT
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.