A hazai Systemfarmer IT az MVP 2014 egyetlen magyar előadója
Magyarország egyik vezető Microsoft channel partner felhőszolgáltatója és migrációs specialistája, a Systemfarmer Kft. egyedüli magyar meghívottként tartott előadást Washingtonban, a Microsoft partnerek elsőszámú találkozójának számító Microsoft Worldwide Partner 2014 konferenciáját egy nappal megelőző Microsoft WPG (Microsoft Worldwide Partner Group) Track – SMS&P (Small and Midmarket Solutions & Partners) Field meghívásos rendezvényen.
A Microsoft Worldwide Partner 2014 konferencia a Microsoft globális vezető partnereinek éves összejövetele, ahol a résztvevők célja, hogy elősegítsék a szektor további növekedését, felvázolják a fejlődés új irányait és megosszák egymással a legújabb technológiákkal kapcsolatos ismereteiket.
A magyar tulajdonú Systemfarmer több mint 8 éve foglalkozik egyéni és hálózati munkakörnyezetek standardizált Microsoft megoldásokra épülő, teljes körű IT infrastruktúrájának kialakításával és működtetésével. A társaság költséghatékony, megbízható, könnyen elérhető, rugalmas és jövőálló felhőalapú szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek. Magyarországon a Systemfarmer nyerte el elsőként a Microsoft Small Business competency elismerését, továbbá ugyancsak a Systemfarmer vehette át a 2013-as év leggyorsabban fejlődő kis- és középvállalati felhőszolgáltató partnerének járó Microsoft Partner of the Year díjat is.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héttől hazánkba is megérkezik a Lumia 930
- Minősített Microsoft Dynamics bővítmény lett a MobileNAV
- Frissülnek a windowsos gépek
- Digital TV CEE Konferencia a UPC DTH szemszögéből
- Új Android és egyre több felhasználó a Google háza táján
- Még több ingyen tárhely a OneDrive-val
- A T-Systems Magyarország lett az év Microsoft-partnere
- Microsoft újdonságok a MIX11 fejlesztői konferencián: IE10, Kinect SDK, Phone 7, Silverligh 5, Azure...
- Microsoft Lync: az üzleti kommunikáció új korszaka
- Tojással dobták meg Ballmert a Közgázon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.