Hangélménnyel bővítettek néhány Street View helyet
Ma már számos helyet virtuálisan is bebarangolhatunk a világon. 360 fokos panorámaképeken keresztül érezheti azt az ember, mintha valóban az adott helyen barangolna. Már csak a hangok hiányoznak. A legújabb törekvések – bár nem a Google részéről – azonban ebbe az irányba mutatnak.
Egy olasz hallókészülék társaság brit részlege, az Amplifon egy új megoldással rukkolt elő. A vállalat hangdimenzióval bővítette a Street View élményt azáltal, hogy környezeti zajokkal fűszerezték az egyes képsorozatokat.
Számos helyszínt elláttak már különféle hangokkal: a Balboa Parkot San Diegóban, a Place du Palaist Monakóban és a Hapuna strandot Waimea-ban, Hawaiion is.
Az Amplifon nem áll kapcsolatban a Google-lel. Mindez csupán egy webes kísérlet volt részükről, melyet július végére sikerült megvalósítaniuk.
A hangok között olyanok találhatók, melyekkel a való életben is találkozhat az ember, ha az adott helyre látogat. Ilyen például a madárcsicsergés, a hullámok morajlása vagy éppen a harangozás. Az alábbi oldalon ki is lehet próbálni, hogyan hangzik mindez az Amplifon 3 dimenziós hangélményével.
A felhasználók maguk is megalkothatják saját hangélményüket az egyes helyekhez, és ezeket közzé is tehetik. Mindössze annyit kell tenniük, hogy a hivatalos oldalon található előre megalkotott sablonokból létrehozzák a számukra legélethűbbet, a legszimpatikusabb hangélményt.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Megkezdi a dunai vízi út fotózását a Google
- A tenger mélyét fotózzák a Google Utcaképéhez hasonló technikával
- Működőképes 3D-s agyszövetet állítottak elő amerikai kutatók
- Milyen egy jó családi fotó?
- Őslénytani leletek 3D-s térképe készül az iharkúti ásatások nyomán
- Indiai történelmi nevezetességekkel bővült a Street View
- Takee 1 – a világ első holografikus mobilja
- Múzeumokban selfie-ztek a Street View kamerái
- Interneten árulják a torkon ragadott Nigella Lawsont ábrázoló képeket
- JAlbum 12.1.9
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletes pillanatok, egyetlen kattintással – Ballagási fotók mesterséges intelligenciával
Ahogy közeleg a ballagás időszaka, a végzős diákok életében egy sor felejthetetlen pillanat következik, amelyek megörökítése különösen nagy jelentőséggel bír. Mi lenne, ha ezek az emlékek nemcsak dokumentálva, hanem kreatívan, művészi formában is megőrzésre kerülnének? A vadonatúj HONOR 400 Lite ezt teszi lehetővé – egy zsebméretű, mesterséges intelligenciával támogatott kreatív stúdió, amellyel egyetlen gombnyomással életre keltheted a ballagás minden fontos mozzanatát.
Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is leleplezte legújabb, 2025-ös QNED evo tévékínálatát. Az új modellek áttörést jelentenek az LCD technológiában, és számos olyan fejlett funkcióval érkeznek, amelyeket eddig főként az LG prémium OLED készülékeiben láthattunk.
A Google újra feltérképezi Magyarországot
Május 6-tól ismét magyarországi közutakon közlekednek a Google Utcakép – vagyis Street View – speciális kamerás járművei. Céljuk, hogy friss, 360 fokos felvételekkel bővítsék a Google Térkép kínálatát. A kamerarendszerrel felszerelt autók bejárják az ország számos pontját: főként városokat és azok környékét, de vidéki térségeket is, többek között Budapest, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs környékét.
Változó szabályozás, növekvő bizonytalanság a munkaerő-kölcsönző piacon
Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője és a VOSZ Minősített HR Szolgáltatók Szekciójának elnöke arról számolt be, hogy a VOSZ-szal közösen végzett kutatásuk szerint a minősített munkaerő-kölcsönző cégek közel fele úgy érzi, a jogszabályváltozások bizonytalanságot okoztak a munkáltatók körében. A legtöbb cég jelenleg nehezebbnek tartja a munkaerő-tervezést az új szabályozási környezetben.
Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon
A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.