1 terabájt tárhelyet ad előfizetőinek a Dropbox
A Dropbox szerdán jelentette be, hogy a Pro csomag felhasználói számára több tárhelyet kínál olcsóbb áron, valamint jobb megosztási opciókat is.
A Google-hez és a Microsofthoz hasonlóan most a Dropbox is csökkenti árait, és több tárhelyet kínál felhasználóinak. A tervek szerint a Pro csomagot használók havi 9,99 dollárért (a szolgáltatás éves díja 99 dollár) juthatnak 1 terabájt tárhelyhez. Korábban mindössze 100 gigát kaptak ugyanezért az árért a felhasználók, a 200 gigás csomag pedig 19,99 dollár volt. A legnagyobb elérhető tárhelymérett 500 GB volt, melynek ára 49,99 dollárra rúgott.
A Dropbox tehát jelentősen lefaragott az árakból, ami érthető is, hiszen az utóbbi időben az egyik legdrágábbnak számított, ami az ár/gigabyte viszonylatot illeti. Ám még így is csak az egyik legolcsóbbnak számít, ugyanis a Microsoft még ennél is kedvezőbb ajánlatot kínál felhasználóinak.
Az 1 terrás tárhely mellett a Dropbox Pro userek számos újdonsággal is találkozhatnak a szolgáltatásban. Néhány fontosabb ezek közül:
- Jelszavas védelem a megosztott linkekhez
- Lejárati dátum megadása a megosztott linkekhez
- Megtekintési és szerkesztési engedély hozzárendelése a megosztott mappákhoz
- Egy adott eszköz fiókjának távoli törlése, amely a lopások esetén bizonyul hasznosnak
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- 100 új munkatársa lehet az SAP-nek Magyarországon
- Megkönnyíti a privát felhő létrehozását a Fujitsu új platformja
- Új közösségi szolgáltatások az Oracle felhőben
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Sorozatban érkeznek a felhőkompatibilis nyomtatók a Xeroxtól
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Adatszivárgás elleni védelmet kapnak a felhőben tárolt adatok
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.