Az IFS útjára indította az IFS-in-a-Box terméket
Az IFS, az Oracle partnerhálózatának tagja bejelentette az IFS-in-a-Box terméket. Az ügyfeleknek így kevesebb gonddal és erőforrás befektetéssel jár az IFS Applications kezdeti telepítése, hiszen Oracle Database Appliance termékre előtelepítve is hozzájuthatnak ahhoz.
A IFS bemutatta új termékét, melynek segítségével időt és pénzt lehet megtakarítani, így az ügyfelek hamarabb élvezhetik az IFS Applications előnyeit
Az IFS-in-a-Box megérkezését követően az ügyfelek beépíthetik az Oracle Database Appliancet meglévő rack szekrényükbe a többi szerver közé és elindíthatják a telepítést az egyik előtelepített sablon alapján. Az IFS-in-a-Box vonzó megoldás azon vállalatok számára, amelyek az IFS Applications felhasználószám és kapacitás igényének növekedésével terveznek, ugyanakkor alacsonyan kívánják tartani a teljes tulajdonlási költséget, mert a termék könnyedén bővíthető további processzorokkal és memóriával. A megoldás alkalmas olyan vállalatok számára is, amelyek magas rendelkezésre állású IT környezeteket üzemeltetnek, mert az IFS-in-a-Box konfigurálható hibatűrő módon is.
Dan Matthews, az IFS technológiai igazgatója az IFS-in-a-Box telepítésének egyszerűségével kapcsolatban a következőket mondta: „Az Oracle jó gyakorlatokon alapuló sablonokat nyújt magas rendelkezésre állású környezetekhez, így lényegesen rövidebb idő alatt telepíthetők és konfigurálhatók fürtözött adatbázis környezetek, például Oracle adatbázis fürtözött háttértárral az IFS Applicatonshöz. Az alkalmazás és terhelésoptimalizáló szerver környezetek is rövidebb idő alatt telepíthetők.” A megállapítások az Oracle skóciai Linlithgowban található megoldásközpontjában végzett teszt telepítések és konfigurációk eredményeiből származnak IFS Applications 8 SP2-t Oracle Database Appliance hardveren futtatva.
Az IFS Applications elérhető Oracle Database Appliance terméken előtelepítve.
Kép: dutchitchannel.nl
Kapcsolódó cikkek
- Új szoftvereket mutatott be Xerox
- Larry Ellison távozik az Oracle vezetői székéből
- Ember alapú marketinggel újít a Facebook
- Új felhőalapú megoldásokat vezet be az Oracle
- A jövő autói a levegőben róhatják útjukat
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást
- Chipetnyi erő a GE mérnökeitől
- Biztonságosabb, gyorsabb utazás a spanyol vasutakon
- A komplexitás egyszerűsítése az SAP víziója
- Novell Filr és iPrint a mobilnyomtatás szolgálatában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.