Adatvédelem: bővített backup portfóliót kínál a Barracuda
A Barracuda bemutatta 1 TB tárhellyel érkező Backup 290 modelljét, továbbá 2 TB kapacitásúra növeli Backup 390-es eszközét, még nagyobb rugalmasságot kínálva.
A portfólió újdonsága az 1 TB tárhellyel érkező Backup 290, mely az 500 GB-nyi memóriával rendelkező 190 és a megduplázott kapacitású (2 TB) 390 eszköz közé illeszkedik. Mindhárom készülék esetében a berendezés és az előfizetés külön, vagy a Backup-as-a-Service (BaaS) szolgáltatás részeként is megvásárolható, így még több rugalmasságot kínálnak a középvállalatok adatvédelmi és helyreállítási igényeinek kielégítésére. A BaaS magában foglalja a készüléket, az Energize Updates szolgáltatást, mely valós idejű spam- és vírusszűrést, továbbá frissítéseket kínál a felhasználók számára, valamint az Instant Replacement szolgáltatást, amellyel folyamatos hardverfrissítéseket hajthatunk végre. A szolgáltatás ezen felül korlátlan felhőalapú adattárolást biztosít, melyet 1, 3 és 5 éves periódusokra választhatunk.
Kapcsolódó cikkek
- Négy tanács a biztonsági stratégia korszerűsítéséhez
- Új kihívásokat támasztanak az egészségügyi mobilalkalmazások adatvédelmi kérdései
- Az ismerőseink alkalmazásai is ellophatják az adatainkat
- Az alkalmazottak késve jelentik mobileszközeik ellopását
- Ötből egy vállalatnak lopták már el adatait
- Hogyan fenyegetik a biztonsági mentési megoldások a vállalati adatokat?
- Nem készültek fel a vállalatok az EU új adatvédelmi irányelvére
- Rendőrségi zsaroló program támadja a PC-ket és az Androidot
- 25 ezren perlik a Facebookot a magánszféra megsértése miatt
- Aggasztó méreteket öltött a magánjellegű adatforgalom megfigyelése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.