A Prezi alapítói a legbefolyásosabbak a magyar digitális piacon

forrás: Prím Online, 2014. október 23. 09:32

A Marketing&Média ebben az évben is összeállította a digitális piac 25 legmeghatározóbb személyiségének rangsorát. 2014-ben a „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Digitális Piacon” listáját Halácsy Péter, Somlay-Fischer Ádám és Árvai Péter vezetik a Prezi színeiben, akiket a tavalyi első helyezett, a 444-es Uj Péter, valamint a Ustream társalapítója, Fehér Gyula követ.

A Marketing&Media kommunikációs szaklap idén immár ötödik alkalommal állította össze a hazai digitális piac legmeghatározóbb szereplőinek listáját. A kategóriánként készült sorrend mellett másodszorra készült egységes toplista, amely elismert média-újságírók, valamint a digitális piaccal kiemelten foglalkozó szakújságírók közreműködésével készült. A „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Digitális Piacon” összeállítás azokat a személyeket listázza, akiket 2014-ban a szakmai zsűri a digitális piac legbefolyásosabbjai közé választott. A 2014-es év legjobbjainak, az első tíz helyezettnek járó díjat október 21-én, kedd este adták át. „A korábbi évekhez hasonlóan idén is felülreprezentáltak a listában a nemzetközi piacokon is ismert cégek alapító innovátorai, valamint a hazai véleményvezérek is előkelő helyeken végeztek” – mondta el a díjátadón Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője.

Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek

a Digitális Piacon

(Első tíz helyezett)

Helyezés

Név

Cég / Médium

1.

Halácsy Péter, Somlay -Fischer Ádám, Árvai Péter

Prezi.com

2.

Uj Péter

444.hu

3.

Fehér Gyula

Ustream TV

4.

Vinnai Balázs       

Mysis

5.

Várkonyi Balázs

Extreme Digital

6.

Novák Péter

IAB, Használtauto.hu

7.

Szily László

Cink.hu

8.

Gerő Viktor

Centrál Media

9.

Kovács Zoltán

Aegis Media

10.

Mong Attila

Átlátszo.hu

Forrás: Marketing&Média

 

Az első tíz

 

A digitális piac legbefolyásosabb személyeit tartalmazó lista első tíz helyezettje közül négyen is az alapító innovátorok kategóriájába tartoznak, ezzel is jelezve, hogy a hazai digitális világban sokan állnak nemzetközileg vagy régiósan ismert vállalat élén.

 

A listavezető Halácsy Péter, Árvai Péter és Somlay-Fischer Ádám trió közül utóbbi a tavalyi listán is dobogós helyezést ért el. Egy év elteltével sikerült két helyet előrelépniük, ami továbbra is jelzi a Prezi töretlen sikerét. Az innovátorok közül Somlai-Fischer Ádámon kívül csak Fehér Gyula, a Ustream TV internetes videoóstreaming szolgáltató egyik alapítója szerepelt 2013-ban is az élmezőnyben, akinek idén szintén sikerült javítania a helyezésén. Negyedik helyezett lett Vinnai Balázs, aki az Év üzletembere díjat is megkapta, az általa alapított IND Groupot pedig azóta a Mysis szoftverfejlesztő mogul vásárolta fel. A Sanoma felvásárlása kapcsán Gerő Viktorról is sokat hallhattunk az évben a Centrál Mediától, ami a lista nyolcadik helyéhez is hozzásegítette.

 

Az innovátorok mellett a tavalyi évhez hasonlóan a véleményvezérek is a lista előkelő helyein végeztek. A tavalyi első helyezett Uj Péter, a 444.hu alapításával idén is őrzi dobogós helyét, az első tíz helyezett közé idén Szily László, a Cink.hu vitriolos írásainak szerzője, valamint Mong Attila, az Atlatszo.hu főszerkesztő-helyettese kerültek be a hetedik és a tizedik helyen.

 

Az alapító-innovátorok és véleményvezérek mellett jutott hely a listán a digitális médiavállalkozások topvezetőinek is. Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, ez év tavasza óta pedig a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója a hatodik helyezést érte el, míg Kovács Zoltán, az Aegis Media vezetője a kilencedik helyet tudhatja magáénak. A lista 10-es élvonalába az e-kereskedők közül a hazai online kiskereskedelmi piac egyik legjelentősebb szereplője, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója, Várkonyi Balázs került be ötödikként.

 

A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média 2014. október 21-én megjelent számában olvasható. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01