A Prezi alapítói a legbefolyásosabbak a magyar digitális piacon
A Marketing&Média ebben az évben is összeállította a digitális piac 25 legmeghatározóbb személyiségének rangsorát. 2014-ben a „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Digitális Piacon” listáját Halácsy Péter, Somlay-Fischer Ádám és Árvai Péter vezetik a Prezi színeiben, akiket a tavalyi első helyezett, a 444-es Uj Péter, valamint a Ustream társalapítója, Fehér Gyula követ.
A Marketing&Media kommunikációs szaklap idén immár ötödik alkalommal állította össze a hazai digitális piac legmeghatározóbb szereplőinek listáját. A kategóriánként készült sorrend mellett másodszorra készült egységes toplista, amely elismert média-újságírók, valamint a digitális piaccal kiemelten foglalkozó szakújságírók közreműködésével készült. A „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Digitális Piacon” összeállítás azokat a személyeket listázza, akiket 2014-ban a szakmai zsűri a digitális piac legbefolyásosabbjai közé választott. A 2014-es év legjobbjainak, az első tíz helyezettnek járó díjat október 21-én, kedd este adták át. „A korábbi évekhez hasonlóan idén is felülreprezentáltak a listában a nemzetközi piacokon is ismert cégek alapító innovátorai, valamint a hazai véleményvezérek is előkelő helyeken végeztek” – mondta el a díjátadón Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője.
Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Digitális Piacon (Első tíz helyezett) |
||
Helyezés |
Név |
Cég / Médium |
1. |
Halácsy Péter, Somlay -Fischer Ádám, Árvai Péter |
Prezi.com |
2. |
Uj Péter |
444.hu |
3. |
Fehér Gyula |
Ustream TV |
4. |
Vinnai Balázs |
Mysis |
5. |
Várkonyi Balázs |
Extreme Digital |
6. |
Novák Péter |
IAB, Használtauto.hu |
7. |
Szily László |
Cink.hu |
8. |
Gerő Viktor |
Centrál Media |
9. |
Kovács Zoltán |
Aegis Media |
10. |
Mong Attila |
Átlátszo.hu |
Forrás: Marketing&Média |
Az első tíz
A digitális piac legbefolyásosabb személyeit tartalmazó lista első tíz helyezettje közül négyen is az alapító innovátorok kategóriájába tartoznak, ezzel is jelezve, hogy a hazai digitális világban sokan állnak nemzetközileg vagy régiósan ismert vállalat élén.
A listavezető Halácsy Péter, Árvai Péter és Somlay-Fischer Ádám trió közül utóbbi a tavalyi listán is dobogós helyezést ért el. Egy év elteltével sikerült két helyet előrelépniük, ami továbbra is jelzi a Prezi töretlen sikerét. Az innovátorok közül Somlai-Fischer Ádámon kívül csak Fehér Gyula, a Ustream TV internetes videoóstreaming szolgáltató egyik alapítója szerepelt 2013-ban is az élmezőnyben, akinek idén szintén sikerült javítania a helyezésén. Negyedik helyezett lett Vinnai Balázs, aki az Év üzletembere díjat is megkapta, az általa alapított IND Groupot pedig azóta a Mysis szoftverfejlesztő mogul vásárolta fel. A Sanoma felvásárlása kapcsán Gerő Viktorról is sokat hallhattunk az évben a Centrál Mediától, ami a lista nyolcadik helyéhez is hozzásegítette.
Az innovátorok mellett a tavalyi évhez hasonlóan a véleményvezérek is a lista előkelő helyein végeztek. A tavalyi első helyezett Uj Péter, a 444.hu alapításával idén is őrzi dobogós helyét, az első tíz helyezett közé idén Szily László, a Cink.hu vitriolos írásainak szerzője, valamint Mong Attila, az Atlatszo.hu főszerkesztő-helyettese kerültek be a hetedik és a tizedik helyen.
Az alapító-innovátorok és véleményvezérek mellett jutott hely a listán a digitális médiavállalkozások topvezetőinek is. Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, ez év tavasza óta pedig a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója a hatodik helyezést érte el, míg Kovács Zoltán, az Aegis Media vezetője a kilencedik helyet tudhatja magáénak. A lista 10-es élvonalába az e-kereskedők közül a hazai online kiskereskedelmi piac egyik legjelentősebb szereplője, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója, Várkonyi Balázs került be ötödikként.
A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média 2014. október 21-én megjelent számában olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar cég fejlesztése a Mozilla kódjában
- Európa legrangosabb startup-díját nyerte el a Prezi
- A Prezi 2 milliárd embernek szeretne segíteni ötleteik megosztásában
- A Prezi magyar nyelvű kiadással ünnepli ötödik születésnapját
- Obama elnök fogadta a magyar Prezi vezérigazgatóját
- Siker és újítás a Prezinél
- Másfél millióról 14 millió dollárra "zoom-olt" a Prezi
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.