Egyre nagyobb bajban a Sony mobil is

MTI Sajtóadatbank, 2014. november 3. 12:23

A japán Sony nagyvállalat vesztesége 136 milliárd japán jenre nőtt 2014 harmadik negyedévében az egy évvel korábbi harmadik negyedéves 19,6 milliárd jenes veszteségről.

A veszteség döntő része a Sony mobiltelefon-üzletágához kapcsolódó 176 milliárd jenes értékleírásból adódik. A Sonynál átszervezték a vállalat struktúráját, és ennek keretében újraszámolták az egyes üzletágak értékét.

A Sony mobilüzletágánál az átszervezést leszámítva is voltak gondok, a vállalat elismerte, hogy Kínában sikertelen volt terjeszkedési kísérletük, nem bírták az árversenyt a rivális helyi gyártókkal. A 2014-2015-ös pénzügyi évben a Sony várhatóan 41 millió okostelefont ad el, korábbi előrejelzésükben még 43 milliós eladásra számítottak.

A Sony bevétele a 2013-as harmadik negyedévben 1901,5 milliárd jen volt, éves szinten 7 százalékkal nőtt, többek közt a digitális kamerák jobb eladási mutatói miatt. (Egy dollár mintegy 112 jent ér.)

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36