Még egyszerűbb mobil kommunikáció a Novell megújult termékeivel
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Novell Messenger 3.0 és a Novell GroupWise Mobility Service 2.1. A megoldások segítségével a vállalatok még egyszerűbb kommunikációt tehetnek lehetővé a felhasználók között bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről. A GroupWise Mobility Service használatával a felhasználók egyszerűen szinkronizálhatják a levelezőrendszerben tárolt névjegyeiket, leveleiket és naptárbejegyzéseiket bármilyen ActiveSync-képes eszközre. A Novell Messengerrel pedig most már mobileszközről is biztonságosan és kényelmesen, dedikált mobilalkalmazáson keresztül válthatnak azonnali üzeneteket kollégáikkal.
„A vállalati felhasználók magánéletükben már teljesen hozzászoktak ahhoz, hogy bármikor és bárhonnan azonnal, számos különféle csatornán és hálózaton keresztül kommunikálhatnak az okostelefonjaik vagy tableteik segítségével. Ez a lehetőség a munka hatékonyságát is jelentősen növelheti, azonban ilyen esetben a vállalati információk biztonságát is figyelembe kell venni. A Novell a most megújult termékein, illetve a mobilitási portfólióján keresztül olyan eszközöket kínál a szervezetek számára, amelyekkel biztosíthatják alkalmazottaik számára a privát szférájukban már megszokott szabadságot, ugyanakkor biztonságos környezetben tarthatják a céges adatokat” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A Novell Messenger vállalati azonnali üzenetküldő alkalmazás biztonságos közvetlen kommunikációs csatornát nyújt a felhasználók számára, így segít azt megelőzni, hogy a munkatársak nyilvános üzenetküldő alkalmazásokat használjanak erre a célra, ami adatszivárgási kockázatokat foglal magában. A megújult külsővel érkező Novell Messenger 3.0 az informatikai szakemberek számára a már ismerős és megszokott, biztonságos és egyszerű telepítést, illetve üzemeltetést biztosítja, miközben a felhasználók felé modern és teljesen mobilizált, azonnali kommunikációs lehetőséggel egészíti ki az e-mail platformot.
A friss kiadással együtt Android, iOS és BlackBerry mobilalkalmazás is elérhetővé válik, amelyek segítségével mobileszközről is kényelmesen használható a Novell Messenger. A 3.0 változat emellett azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több különböző eszközről is beléphessenek egyszerre a programba. Ez különösen olyan esetekben lehet fontos, amikor az egyik munkatárs az asztali gépénél kezdi el a beszélgetést, de már mobileszközről fejezi be, például útközben, egy ügyfél telephelyén vagy éppen ebédszünetben.
A Novell GroupWise Mobility Service használatával emellett a felhasználók egyszerűen és biztonságosan elérhetik és szinkronizálhatják mobileszközükre a GroupWise fiókjukban tárolt adatokat, leveleket, naptárbejegyzéseket és névjegyalbumukat. A 2.1-es kiadással ráadásul már a mobileszközön írt jegyzeteket is szinkronizálhatják az alkalmazottak a GroupWise rendszerével. Emellett okostelefonon és tableten is ugyanúgy követhetik a megjelölt és a feladatlistába átemelt e-maileket, ahogyan az asztali gépeiken már megszokták. A friss változat továbbá támogatja az ActiveSync 14.1 protokollt, valamint a legújabb mobil operációs rendszereket, beleértve az iOS8.x, Android 5, Windows Phone 7 és 8, illetve BlackBerry 10.x platformokat.
A Novell Messenger 3.0 és a Novell GroupWise Mobility Service 2.1 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalakra:
https://www.novell.com/documentation/groupwisemobility2/
https://www.novell.com/products/groupwise/features/corporate-instant-messaging.html
Kapcsolódó cikkek
- A Kaspersky Internet Security for Android kapta „Az év terméke” díjat a PC Security Labs tesztjén
- A Kaspersky Internet Security for Android kapta „Az év terméke” díjat a PC Security Labs tesztjén
- KLM Smartwatch app – a jól informált utasokért
- KLM Smartwatch app – a jól informált utasokért
- Hamisításgátló technológiát fejlesztettek hazai tudósok
- Hamisításgátló technológiát fejlesztettek hazai tudósok
- Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
- Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
- Androidon is elérhető a világ legnépszerűbb rendszer-diagnosztikai szoftvere
- Androidon is elérhető a világ legnépszerűbb rendszer-diagnosztikai szoftvere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.