Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
Már 7500-nál is több ügyféllel büszkélkedhet az Invitel Biztonság Csomagja. A szolgáltatás balesetbiztosítást kínál az egész családnak, ugyanis az azonos címen lakókra is kiterjed.
Tavaly (2014) február óta elérhető az Invitel biztosítási szolgáltatása, melyet az Aegonnal közösen kínál. A biztonsági Csomag névre keresztelt megoldás előnye, hogy nem csak az élvezheti előnyeit, aki megköti, hanem a vele egy háztartásban lakók is. A biztosítás a nap 24 órájában érvényes, bármely országban.
A biztosítást az Invitel ügyfelei igényelhetik. Az elmúlt egy évben nagyon népszerű lett az üyfelek körében, már több mnit 7500-an döntöttek úgy, hogy megrendelik. A szolgáltatás díja havi 690 forint, és könnyen be is fizethető, ugyanis nem kell külön csekkel bajlódni, hanem az inviteles számla egyik tételeként szerepel. Ezért az összegért pedig egy háztartásban lakó biztonságáról gondoskodik a szolgáltató.
Kép: thegoodblog.com.au
Kapcsolódó cikkek
- Kimaradások voltak az Instagram szolgáltatásában
- A UPC DTH négy országban teszi elérhetővé a Fine Living és a Food Network csatornát
- A Google bemutatta az Android Payt
- Öt tipp, mielőtt jelszót váltasz
- Megérkezett a UPC online TV-csatorna kínálata
- Az Invitel a Microsofttal partnerségben bővíti felhőszolgáltatásait
- Kibővült a Vodafone Iroda szolgáltatás
- Komplex, testre szabott szolgáltatásokat várnak az Invitel-Oriana partnerségtől
- Az adatelemzés a növekedés kulcsa a biztosítási szektorban
- Langsteiner Marianne az Invitel új lakossági vezérigazgató-helyettese
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.