A Samsung közzétette első negyedéves eredményeit
A Samsung közzétette első negyedéves pénzügyi eredményeit. A vállalat úgy tűnik még mindig nem áll túl fényesen: a hosszú ideje tartó csökkenő tendencia folytatódik, de már látszik a fény az alagút végén.
A Samsung első negyedéves eredményei nem túl kecsegtetők: a vállalat ismét csökkenő mutatókat tudhat magáénak. A dél-koreai vállalat szénája nem állt túl jól az elmúlt időszakokban sem, és most, az első negyedévben is 12%-os az eladások csökkenése.
A vállalat nettó nyeresége 39 százalékkal 4,63 ezer milliárd wonra (1,18 ezer milliárd forint), csökkent a január-márciusi negyedévben az egy évvel korábbi 7,6 ezer milliárd wonról. Az első negyedéves üzleti eredmények az előző negyedévhez képest azonban jobbak. A mutatók 13%-ot javultak.
Ugyan a táblagépek és a hagyományos telefonok iránti kereslet csökkenést mutat, az okostelefon eladások nőttek, főként a középkategóriás modellek iránt mutatkozott nagyobb kereslet, amely azonban a profitrátán nem dob túl sokat.
Az új zászlóshajó mobilok, amelyek nemrég kerültek a boltok polcaira a második negyedévben még tovább lendíthetnek a mutatókon. Bár lehet, hogy nem az eladási számok terén lesz majd előrelépés, hanem a csúcsmodellek magasabb árcédulája a profiton dobhat majd jelentősen.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Fejlesztőket vár a Samsung az okosórájához
- Megduplázta profitját az Universal Robots
- Növekvő iPhone, csökkenő iPad eladások
- Piacvezető lett a Samsung az UHD-képernyők gyártásában
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
- A WestEndben és az Alleban láthatók ma az új Galaxy csúcsmobilok
- Április 17-én indul a Samsung Galaxy S6 és S6 edge nemzetközi kampánya
- Továbbra is lefelé ívelő pályán a Samsung
- Csökkenő profittal zárta negyedévét a Samsung
- Kevesebb telefont gyárt a Samsung jövőre
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.