Az IFS Világkonferencián debütált az IFS Applications 9
Az IFS az Amerikai Egyesült Államokban, Massachusetts államban található Boston városában rendezte meg idei világkonferenciáját 2015. május 5-7. között. A rendezvényen a vállalat az IFS Applications legújabb, 9-es verziójának piacra bocsátása mellett a felhasználó számban elért mérföldkővel, az IFS Akadémiával, a menedzselt felhőszolgáltatással, a vállalati szervizmenedzsment megoldásával, valamint in-memory kezdeményezésével kapcsolatos bejelentéseket tett.
Megjelent az IFS Applications 9
Megjelent a számos új funkciót, minden eddiginél magasabb fokú felhasználói élményt és a korábbi verzióhoz képest több mint 500 fejlesztést tartalmazó IFS Applications 9. A legfontosabb újdonságok a következők:
· Az IFS Lobby a felhasználók, szerepek, folyamatok szempontjából fontos, áttekinthető és testre szabható vizuális reprezentációját nyújtja a vállalatnak, illetve bizonyos üzleti helyzeteknek, asztali számítógépen, táblagépen és okostelefonon egyaránt.
· Az IFS Streams értesítő rendszer a folyamatokra vonatkozó fontos történésekről, tevékenységekről küldött értesítésekkel biztosítja, hogy a felhasználók minden pillanatban rajta tarthassák az ujjukat az üzletmenet ütőerén.
· A rétegzett alkalmazás architektúra külön réteget biztosít a bővítményeknek és az egyedi fejlesztéseknek, így hatékonyabbá teszi az alkalmazásfejlesztést azzal, hogy kevesebb időt kell az egyedi fejlesztések adminisztrációjára fordítani, így több idő marad az értékteremtésre.
· A beépített CRM funkciók segítségével a megfelelő munkatársak megfelelő időben férhetnek hozzá az üzleti adatokhoz a jobb döntések és ügyfélkiszolgálás érdekében.
· A globális vállalatok még magasabb szintű támogatása valósul meg a csoportszintű konszolidációt és a mátrix szervezeteket támogató új funkciókkal.
Az IFS által fejlesztett megoldások elérték az egymillió felhasználót
Az IFS megoldásai, azaz az IFS Applications, az IFS Field Service Management és az IFS Mobile Workforce Management aktív felhasználóinak száma együttesen elérte az egymilliót. Az egymilliomodik IFS-felhasználónak járó plakettet Lori Gofton és Lorrie Weiss vette át a globális autóipari gyártó Linamar képviseletében.
Még több elérhető képzés az IFS Akadémia keretében
A korábban IFS-partnerek számára létrehozott IFS Akadémia célja a partnerek képzése és tanúsítása, ezzel egy olyan, megbízható IFS-partnerekből álló ökoszisztéma létrehozása, amely képes értéket teremteni az IFS-ügyfelek számára. Az IFS Akadémia kínálata most 20 új specialista szintű képzéssel bővül, amelyek lefedik az IFS Applications humánerőforrás-, projektmenedzsment- és gyártási területeket támogató funkcióit. Az új képzéseken túlmenően az IFS útjára indítja az IFS Akadémia Képzési Központot, azt az e-learning eszközt, amellyel az IFS-partnerek távoktatásban vehetnek részt.
Világszerte elérhetővé vált az IFS menedzselt felhőszolgáltatása
Az IFS Applications 8-as és 9-es verzióira optimalizált IFS menedzselt felhőszolgáltatás biztonságos egybérlős felhőt biztosít világklasszis Microsoft Azure környezetben. Az ügyfelek dönthetik el, mikor és milyen változtatásokat hajtanak végre az IFS Applications rendszeren, üzleti igényeiknek megfelelően határozhatják meg a karbantartást és a frissítéseket. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek saját IT-munkatársai a vállalat üzleti igényeinek támogatására koncentráljanak ahelyett, hogy az infrastruktúrát, az operációs rendszert, az adatbázisokat, a köztes szoftvereket és az alkalmazásokat menedzselnék.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetemen oktatják a rEVOLUTION vállalatirányítási rendszereét
- Egyetemen oktatják a rEVOLUTION vállalatirányítási rendszereét
- Megújította vállalati arculatát és üzleti alkalmazásait a Unit4
- Megújította vállalati arculatát és üzleti alkalmazásait a Unit4
- Posztmodern ERP - 2015 a digitális átállás éve lesz
- Posztmodern ERP - 2015 a digitális átállás éve lesz
- Új generációs vállalatirányítási rendszer a rEVOLUTION-tól
- Új generációs vállalatirányítási rendszer a rEVOLUTION-tól
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél