A Twitter megvenné a Flipboardot
A legfrissebb hírek szerint a Twitter szemet vetett a Flipboardra. 1 milliárd dollárt fizetnének érte.
A legújabb híresztelések szerint a Twitter újabb felvásárlásra készül. Ha minden igaz, a népszerű mikroblog a digitális magazinalkalmazást, a Flipboardot szemelte ki magának. A szolgáltatásnak jelenleg több mint 100 millió regisztrált felhasználója van.
A Re/code hétfőn közölte, hogy a Flipboard értéke 1 milliárd dollár körül mozog. Ha lehet hinni a kiszivárgott híreknek, a Twitter már január óta tárgyal a Flipboarddal a felvásárlásról.
A 2010-ben indult szolgáltatás bölcsője Palo Alto, atyja pedig Mike McCue, a Netscape mérnöke. A startup mobilalkalmazása révén számos nagy hírportál tartalmaihoz kínál hozzáférést a felhasználóknak, mint például a The New York Times, a Vanity Fair. Mindezt pedig magazin stílusú elrendezésben.
Korábban a Samsung mobiljain előre telepített alkalmazásként jelen volt a Flipboard, ám a közelmúltban megszűnt a két cég közötti együttműködés.
Egyelőre nem tudni, a Twitter valóban megvásárolja-e a szolgáltatást, és az is kérdéses, egy ilyen applikáció felhasználóinak száma mit tenne hozzá a Twitter 302 milliós táborához. Elképzelhető, hogy a mikroblog inkább a hirdetések frontján gondolkodik, és az itt közzétett reklámok révén tenne szert nagyobb bevételekre.
Forrás: Mashable.com; kép: technewstoday.com
Kapcsolódó cikkek
- Már androidos mobilokra is letölthető a Periscope alkalmazás
- GPS céget vásárolt az Apple
- Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
- Az amerikai elnök is csatlakozott a Twitterhez
- A Teradyne felvásárolta az Universal Robotsot
- Tim Cook is csatlakozott a Weibo közösséghez
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- A Canon megvásárolja a Lifecake-et
- Az Apple veheti meg a Nokia HERE Mapset
- Miért tesz lehangolttá a Twitter?
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.