Itt az első hálózatba kapcsolt buszmegálló
A világ legnagyobb tömegközlekedési konferenciáján és kiállításán, az UITp-n Milánóban június 8-10 között mutatta be az Ericsson a hálózatba kapcsolt buszmegálló koncepcióját. A koncepció 3G, LTE vagy Wi-Fi kiscella technológiát alkalmaz.
A hálózatba kapcsolt buszmegálló kiscellás infrastruktúrája kiegészítő bevételi forrásokat biztosíthat a tömegközlekedési vállalatoknak, hiszen bérbe adható telekommunikációs mobilszolgáltatóknak a hálózataik bővítése céljából. Emellett természetesen a felhasználók számára is fontos funkciókat nyújt. A mobil szélessáv hagyományos fogyasztói felhasználásán kívül a hálózatba kapcsolt buszmegálló olyan funkciókat is kínál, amelyek munkába járók számára lehetnek hasznosak.
Ilyenek lehetnek a kijelzők, amelyek valós idejű információkat jelenítenek meg a buszok helyzetéről, valamint az érintőképernyők, amelyek interaktív térképeket, helyi híreket, turistainformációkat és hirdetéseket nyújthatnak. Ezenkívül a zárt hálózatú televíziós kamera (CCTV), a pánikgomb és a gombnyomásra lehetővé váló beszélgetés is beépíthető funkciók, amelyek növelik a biztonságot, és segítségükkel az utasok elérhetik a segélyszolgálatot vagy a rendőrséget.
A hálózatba kapcsolt buszmegálló koncepcióján kívül az Ericsson három további technológiát is bemutatott a kongresszuson:
Kiscella szolgáltatás - a hálózati kapacitás növelésének és megosztásának bevált módja olyan környezetben, ahol nem gazdaságos további makrocellákkal bővíteni a szolgáltatói hálózatokat.
Közlekedési felhőszolgáltatás - egy felhő alapú szolgáltatás koncepció, amely lehetővé teszi a valós idejű forgalmi és útállapot-adatok megosztását a hálózatba kapcsolt járművek, valamint a járművek és a forgalmi felügyelet között
Mobilitás mint szolgáltatás - egy, a multimodális közlekedés elterjesztését elősegítő koncepció, ahol a magán- és a tömegközlekedés kombinálható és az e-jegyeket okostelefonokon tárolják.
hirado.hu / mmonline.hu
Kapcsolódó cikkek
- Teljes a Vodafone 4G lefedettsége a Balatonon
- Öt év múlva a fejlett mobiltechnológia általánossá válik az egész világon
- Duplájára növeli a letöltési sebességet az Ericsson fejlesztése
- Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
- Év végére 3,2 milliárd internetfelhasználó lehet
- Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít Budapesten
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- Csökkent az Ericsson nyeresége
- Hogyan állítsuk be be az otthoni WiFi-hálózatot?
- Új rendszerfelügyeleti szoftver és hálózati megoldások a Lenovótól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.