Melyik államban elégedettek az emberek a munkájukkal?
A Monster.com és a Brandwatch Analytics közös kutatást végzett, mely az emberek tweetjeit vizsgálva megállapította, mely államokban elégedettek az emberek a munkájukkal.
Monster.com és a Brandwatch Analytics közösen elemezték, az emberek mennyire vannak megelégedve saját munkájukkal. A felmérés az elmúlt egy év munkával kapcsolatos Twitter üzeneteket elemezte, és ez alapján kiderült, a nyugati parton elégedettebbek az emberek a munkájukkal, mint a keleti parton.
Az első négy helyen Hawaii, Utah, Oregon és California áll. Itt a legjobb az aránya a munkahellyel kapcsolatos pozitív és negatív üzeneteknek, a pozitív tweetek javára. Az első nem nyugati parti állam a hatodik helyen áll, ez Minesota.
Érdekes, hogy a munkájukkal legelégedetlenebb emberek Floridában élnek. Legalábbis innen küldték a legtöbb negatív üzenetet az emberek a munkájukkal kapcsolatban. Floridát követi West Virginia, Delaware, Virginia és Ohio.
Természetesen ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy Floridában elégedetlenebbek az emberek a munkájukkal, vagy pláne hogy rosszabb munkahelyek lennének, csak annyi biztos, szívesebben tweetelnek arról, hogy utálják a munkájukat.
Forrás: cnet
Kapcsolódó cikkek
- A Twitter megszüntette a 140 karakteres limitet a direkt üzeneteknél
- A Twitter megvenné a Flipboardot
- Már androidos mobilokra is letölthető a Periscope alkalmazás
- Év végére 3,2 milliárd internetfelhasználó lehet
- Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
- Az amerikai elnök is csatlakozott a Twitterhez
- Javulást hozott az iskolai eredményekben az okostelefon tiltása Angliában
- Tim Cook is csatlakozott a Weibo közösséghez
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- Miért tesz lehangolttá a Twitter?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.