Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszert mutatott be a Samsung

forrás: Prím Online, 2015. június 26. 16:21

A Samsung új, Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszere (SPDS), egy hibadiagnosztikai eszköz. Ez az első olyan mobilapplikáció az iparágban, amely kép- és hanganyaggal támogatja a nyomtatók hatékony hibaelhárítását.  

A Samsung új nyomtató diagnosztikai rendszert mutatott be. Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszer névre keresztelt alkalmazással a Samsung célja, hogy egy globális és egységes, a különböző szolgáltatókon átívelő informatikai szolgáltatási rendszert alakítson ki olyan könnyen érthető és felhasználóbarát útmutatók segítségével, mint amelyet minden egyes Samsung MultiXpress nyomtató mellé külön-külön fejlesztenek.
 


Az SPDS alkalmazás segítségével a felhasználók hozzáférhetnek az SPDS szerverhez, ahol a hivatalos Samsung használati útmutatók mellett fontos technikai információk, oktató videók és a Samsung Smart MultiXpress nyomtatók szoftverfrissítésére vonatkozó valós idejű értesítések is megtalálhatóak.

 

Miután telepítettük az alkalmazást a mobiltelefonra, a hibaüzenet beérkezését követően az alkalmazás automatikusan beazonosítja a problémát és egy lépésekre lebontott hibaelhárítási útmutatót ad a felhasználók számára. A mérnökök és szakemberek pedig akár meg is oszthatják saját videofelvételeiket referenciaként más mérnökök körében.    


A kevesebb technikai tudással rendelkező felhasználók is profitálhatnak az SPDS rendszerből, hiszen az a kisebb volumenű nyomtatóhibák esetén is hasznos segítséget nyújt, így nem szükséges szakembert hívni, amely költség- és időhatékonyabbá teszi a folyamatot.  A felhasználók kiemelték annak a fontosságát, hogy az eszköz végre megoldja szakemberek különböző szintű tudásából fakadó szolgáltatásbeli következetlenségeket, és kimondottan elégedettek voltak a Samsung gyors és precíz megoldásával. 

 

Az SPDS 51 országban és 9 nyelven, többek között angolul, franciául és németül is elérhető a Google Playen és a Galaxy Appon keresztül. Az SPSD szerverhez való hozzáféréshez a Samsung jóváhagyása szükséges. 

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Felhasználói visszajelzések formálják az új MÁV+ appot

Egy héttel ezelőtt, 1500 tesztelő részvételével indult el a MÁV-csoport új mobilalkalmazásának bétatesztje. Az informatikai szakemberek folyamatosan feldolgozzák a beérkező visszajelzéseket, hogy a jövő heti hivatalos bevezetésre a tesztelők által jelzett kisebb hibák már kiküszöbölésre kerüljenek.

2025. március 27. 19:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Díjazták a kimagasló innovációs teljesítményeket

2025. március 26. 20:23

Virtuális valóság az autonóm járművek fejlesztésében

2025. március 25. 17:52

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29