Bevált a Tescónak az online árverés
Online aukciókon értékesíti a Tesco azokat az eszközeit, gépeit, amelyek az áruházakban, logisztikai központokban működtek és eljött a kötelező csere időpontja, vagy – az utóbbi időben – üzletbezárás miatt váltak feleslegessé. Az árverések szervezője arról tájékoztatott, hogy az elmúlt négy évben összesen 18 árverést tartottak, egy-egy aukción a tételek 85-90 százaléka azonnal elkelt.
Az Intergavel Aukciószervező intézi a licitek szervezését, lebonyolítását, már 4 évre nyúlik vissza az együttműködés a Tesco áruházakkal. Kocsis Csaba ügyvezető elmondta, hogy a befolyt összeg ez idő alatt már meghaladta a 150 millió forintot. A vásárlók leginkább a targoncák, konténerek, bálázógépek, sütőipari gépek iránt érdeklődnek, ezek szinte biztosan gazdára találnak. Nemrégiben komplett optikai szalonokat árvereztek el, azok között is szinte mindenre érkezett érvényes licit. Jelenleg is zajlik (július végéig) egy aukció, amelyen főként sütőipari gépekre licitálhatnak az érdeklődők.
A Tesco azért kedveli ezt az értékesítési formát, mert a licitálók versengése garantálja a legmagasabb eladási árat, valamint – szemben a nyílt, élő árveréssel – nincsen lehetőség az összebeszélésre, mindenki teljesen egyenlő feltételekkel indul.
Kocsis Csaba hozzátette, csak vállalkozások regisztrálhatnak, ugyanis korábban néha problémát okozott, ha a magánszemély licitálók nem fizettek. A cégek közötti értékesítés jogilag biztonságosabb, amióta korlátozták a hozzáférést, alig fordul elő visszaélés.
Miután az együttműködés kölcsönösen előnyös, az árveréssorozat tovább folytatódik, ha lecserélnek eszközöket, vagy üzletbezárás miatt válnak feleslegessé berendezések – mondta az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Új felületet indít az eBay és Sotheby's
- Online árverésen szigeteket vesznek a kínaiak
- Egyre népszerűbben az online ipari árverések
- A PlayStation 4 jubileumi kiadás a Vaterán
- Már 150 ezren töltötték le a díjnyertes Én kicsi Tescóm alkalmazást
- 365 ezer dollárért kelt el egy aukción az Apple-1
- Akár buszmegállóban is vásárolhatunk a Tescóból
- A kikiáltási ár több mint kétszereséért kelt el az interneten egy connecticuti szellemfalu
- Ha a Tescoban vásárol, ingyen telefonálhat
- Ismét online átverésre bocsájtja több termékét a Tesco
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.