Az Apollo Tyres betör az európai online piacra

forrás: Prím Online, 2015. december 18. 16:11

Európa második legnagyobb online gumiabroncs-kereskedő portálját vásárolta fel az Apollo Tyres. A reifen.com oldal az egyik vezető szervezet Németországban, ahol 37 irodával és 2500 gyártópartnerrel rendelkezik. A felvásárlás célja az Apollo és Vredestein márkák terjeszkedésének hatékonyabb támogatása.

„Az integráció révén nagymértékben javíthatjuk a végfelhasználók közötti jelenlétünket, és jelentős versenyelőnyt hozthatunk létre” – nyilatkozta Mathias Heimann, az Apollo Vredestein B.V. ügyvezető igazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy minden kereskedelmi partnerünk profitálni fog a Vredestein nagyobb márkaismertségéből, emellett tudjuk, a végfelhasználókkal való párbeszéd napjainkban egyre fontosabb. Ez nem csak az új abroncsnyomás-felügyelő rendszer miatt van így,  a termékkínálat is egyre összetettebbé vált. A reifen.commal történő együttműködés célja, hogy partnereinkkel közösen növekedjünk, ezért fontos, hogy összekapcsoljuk a termékeket a vásárlókkal.”

Az online piactér mellett a gumiabroncs-kereskedelmi partnerekkel is még szorosabbá vált a nemzetközi abroncsgyártó együttműködése. Az Apollo Vredestein B.V. idén ősszel indította el új partnerprogramját, amelynek első  lépése egy magyarországi szakszerviz megnyitása volt. A gyártói tevékenységének bővítésén keresztül is nagy növekedési tervei vannak a cégnek, ennek alapjait fekteti le a magyarországi Gyöngyöshalászon jelenleg épülő üzemmel, ahol 2017-ben indul meg a termelés.

Az Apollo 2013-ban elnyerte az Év Gumiabroncs-gyártója és az Év Munkáltatója, 2014-ben pedig a Globális Fenntarthatósági Díjat. Ugyanebben az évben a legjobb munkahelynek választották az ázsiai autóalkatrész-gyártó szektorban.

 

Kulcsszavak: onlineszolg autószolg

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

PR ügynökséget választott a Yuspify

A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.

2021. június 18. 13:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40